Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر تیموری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال نسبت به جشنواره سال گذشته پنچ هزار نفر رشد داشتیم و استقبال مردم کرمانشاه از فیلم های جشنواره به حدی بود که در اکران برخی از فیلم ها با مشکل استقبال بیش از حد مردم مواجه بودیم به گونه ای که برخی از افراد مجبور شدند به صورت ایستاده فیلم ها را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی علاقه مندی مردم کرمانشاه به سینما را پیام هشداری برای مسئولان عنوان کرد که باید به فکر توسعه فضای سینمایی شهر کرمانشاه باشند.
به گفته تیموری، هم اکنون شهر کرمانشاه صاحب سینما آزادی با 500 نفر ظرفیت و سینما فرهنگ با 300 نفر ظرفیت است.
او از انعقاد تفاهم نامه اداره فرهنگ و ارشاد و حوزه هنری کرمانشاه برای تکمیل سینما صحرا دولت آباد با 300 تا 400 نفر ظرفیت خبر داد و افزود: کار ساخت سالن این سینما به اتمام رسیده است و در مرحله تجهیز آن قرار داریم.
تیموری ادامه داد که تفاهم نامه ساخت سینما پیروزی کرمانشاه نیز با 500 نفر ظرفیت منعقد شده و این سینما مطابق آخرین استانداردهای سینمایی ساخته خواهد شد.
وی در خصوص اکران فیلم ها در شهرستان های دارای سینمای استان نیز گفت: این مطلب یکی از موضوعاتی بود که پیگیر آن بودیم اما به دلیل مخالفت تهیه کنندگان فیلم ها عملی نشد.
سرپرست معاونت هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد کرمانشاه در خصوص اکران نشدن فیلم به وقت شام در سینما فرهنگ با وجود اطلاع رسانی قبلی گفت: برای هر فیلمی سه اکران بیشتر نمی توانستیم داشته باشیم که با توجه به استعلام صورت گرفته از نظر استقبال مخاطبان ترجیج دادیم اکران آخر در سینما آزادی برگزار شود.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که یک میلیون نفر آن در شهر کرمانشاه ساکن هستند.
7457/8066 خبرنگار:جواد الماسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:در فروردین سال جاری ۸ فیلم در سینما‌های خراسان رضوی اکران شد که در مجموع بیش از ۲۴۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

سوسن محمدزاده  با اشاره به افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۹ فیلم در سینما‌های استان اکران شده بود که در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره میزان کل فروش فیلم‌های اکران‌شده در فروردین ماه امسال گفت: فیلم‌های اکران شده در ۷۶۴۴ سانس به فروش رفت که بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش را به ثبت رسانده است.

محمدزاده افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۴۵۶۸ سانس به فروش رفت که فیلم‌های اکران شده بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشتند.

وی گفت: از میان فیلم‌های اکران شده در خراسان رضوی فیلم تمساح خوبی به کارگردانی جواد عزتی بیش از ۹ میلیارد تومان، فیلم بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و فیلم سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش دشته است.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور