Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:41:14 GMT

سارقی با ۸۴ فقره سرقت در رامسر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۷۶۵۰

سارقی با ۸۴ فقره سرقت در رامسر دستگیر شد

ساری - فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق حرفه ای و همدستش با ۸۴ فقره سرقت در شهرستان "رامسر" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های مکرر مغازه ، پلاک خودروها و سرقت داخل خودرو در برخی از شهرستان های غرب استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رامسر موفق شدند ، سارق را به همراه یک همدستش شناسایی کنند.

سردار میرفیضی، خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهم اصلی این پرونده که دارای ۱۶ فقره سابقه کیفری از جمله شرارت و سرقت در سطح استان بوده را به همراه همدستانش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل اختفای متهمان۶ عدد پلاک و ۱۵۰ قلم کالای سرقتی به همراه مقادیری مواد مخدر کشف شد.

میرفیضی، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۸۴ فقره انواع سرقت در شهرستان های"رامسر، تنکابن، فریدونکنار، نکا، بهشهر، آمل، بابل، نوشهر" و برخی از شهرستان های استان "گیلان" اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به امنیت پایدار مستلزم همکاری آحاد جامعه با پلیس است، گفت: توسعه مشارکت های مردمی با پلیس موجب حفظ نظم و امنیت اجتماعی می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه از شهروندان خواست: با نصب حفاظ و استفاده از قفل های مطمئن برای منازل خود فرصت سوء استفاده را به سارقان و افراد فرصت طلب ندهند و در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون علت در محل زندگی آنان تردد می کنند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد