Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، بنیامین نیکویی (کرمان) و امیرمهدی حسنی (البرز) هم به ترتیب با 122 و 109 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
رقابتهای مرشدی قهرمانی کشور با شرکت 110 مرشد در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از 17 استان کشور از صبح امروز سه شنبه در برج قائم کرج آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات تا 27 بهمن در دیگر رده های سنی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد

مریم طوسی در مسابقت آفریقای جنوبی نایب قهرمان شد

طرفداری | مریم طوسی، دونده نام‌آور ایران، در رقابت‌های جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

طوسی در این رقابت که در شهر پرتوریا برگزار شد، با ثبت زمان ۲۳.۴۰ ثانیه پس از لاویای نیلسن از انگلستان که با زمان ۲۳.۳۲ ثانیه به مقام قهرمانی رسید، از خط پایان عبور کرد و مدال نقره را به گردن آویخت. شرلی نخوبوی از آفریقای جنوبی نیز با زمان ۲۳.۵۱ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

این افتخارآفرینی طوسی در حالی رقم خورد که او در سال‌های اخیر با مصدومیت‌های متعددی روبرو بوده است. کسب مقام نایب قهرمانی در آفریقای جنوبی نشان‌دهنده تلاش و پشتکار این دونده با انگیزه و بازگشت قدرتمندانه او به عرصه رقابت‌ها است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۰ فروردین / بارش در محورهای کرمان و خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی رتبه سوم کشور در کاهش تصادفات فوتی را کسب کرد
  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • کسب رتبه اول خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاورد‌های پولی و مالی برای ایران چیست؟
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود