Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:36:52 GMT

آغاز عملیات حفاری ۳ حلقه چاه در کهنوج

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۸۱۵۶

آغاز عملیات حفاری ۳ حلقه چاه در کهنوج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس سلطانی ، معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: با توجه به کمبود منابع تامین آب در شهر کهنوج ، به منظور جلوگیری از بحران در تابستان ۹۷ ،سه حلقه چاه در این شهر حفر می شود.
وی افزود: در حال حاضر عملیات حفاری ۳ حلقه چاه در دشت رضا آباد کهنوج آغاز شده و پیش بینی می شود قبل از فصل تابستان وارد مدار بهره برداری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تیمور رجایی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرند گفت: طی ده ماهه امسال۱۱ کیلومتر و ۲۱۶ متر شبکه آبرسانی در این شهرستان توسعه یافت و بازسازی شد.
وی افزود: این میزان شامل 7 هزار و 462 متر توسعه شبکه در شهرهای زرند و یزدان شهر و 3 هزار و 754 متر بازسازی شبکه در شهرهای خانوک ،ریحانشهر و یزدان شهر است.
انتهای پیام/ی

توسعه آبرسانی در زرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد