Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده مردم بوشهر گفت:‌ در دو بحران زلزله کرمانشاه و بارش برف در اکثر شهرهای کشور، بحران مدیریت پررنگ‌تر از مدیریت بحران بود لذا هیات دولت باید با همت بیشتری برای ساماندهی امور اقدام کند.حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی ۴۰ ساله شده است اما خالقان این انقلاب آنچنان که باید از ثمراتش بهره نبرده اند و مردم به سختی روزگار می‌گذرانند در حالی که این مردم با تمام پایمردی در دفاع از ارزش‌های ملی ایستاده‌اند لذا باید توجه بیشتری به آنها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه همت به کار بندید و مردانه به میدان آمده و دین خود را به مردم ادا کنید، افزود: مبادا روزی در جمهوری اسلامی این مهم که ما مدیون مردم هستیم، فراموش شود لذا شاید بد نباشد در ۴۰ سالگی انقلاب یک بار دیگر امیدها و آرزوهای مردم را با صدای بلند برای خود بخوانیم و به فکر دردها و معیشت آن ها باشیم.

وی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی در خصوص پرواز بوشهر به تهران و بالعکس توضیح داد: این پروازها در چند روز اخیر با تاخیر بسیار روبه رو بوده و با وجود آنکه اکثر بلیت‌ها چارتر است با قیمت‌های سرسام آور، بدون هیچ نظارتی تا سقف ۷۰۰ هزار تومان به مردم فروخته می شود لذا باید جلوی این گران فروشی را گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص دو بحران زلزله کرمانشاه و بارش برف در اکثر شهرهای کشور گفت: در پی این دو اتفاق بحران مدیریت پررنگ‌تر از مدیریت بحران بود لذا هیات دولت باید با همت بیشتری برای ساماندهی امور اقدام کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره هواشناسی برای کرمانشاه هشدار نارنجی صادر کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، براساس این اطلاعیه فعالیت این سامانه تا روز چهارشنبه، به تناوب سبب بارندگی، وزش باد نسبتاً شدید، رعدوبرق و احتمالاً رگبار تگرگ در سطح استان خواهد شد. بارش که موجب آبگرفتگی شدید، رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها می‌شود؛ از عصر امروز تا اواخر وقت فردا، از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. شایان ذکر است؛ احتمال این که وزش باد، گاهی اوقات هوای استان را (بخصوص در مناطق مرزی) غبارآلود نماید؛ چندان دور از انتظار نمی‌باشد. با گذر سامانه یادشده، از روز پنجشنبه تا ظهر جمعه، کاهش نسبی دمای شبانه و در برخی نقاط مه صبحگاهی، مهمترین پدیده‌های مورد انتظار در جو استان خواهند بود. به دنبال این وضعیت، از عصر جمعه تا اواسط هفته آینده، با عبور متناوب امواجی ناپایدار، مجدداً شاهد بارش‌هایی در سطح استان خواهیم بود. بارش از عصر جمعه تا صبح شنبه و نیز از عصر یکشنبه تا ظهر دوشنبه، نمود بیشتری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اداره هواشناسی برای کرمانشاه هشدار نارنجی صادر کرد
  • آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی در سامانه بارشی
  • هشدار مهم مدیریت بحران به تهرانی ها
  • هشدار مهم مدیریت بحران به تهرانی‌ها
  • هشدار و آماده‌باش مدیریت بحران در تهران
  • هشدار و آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در تهران
  • آماده باش مدیریت‌ بحران در پی هشدار قرمز هواشناسی برای ۵ استان
  • آماده باش مدیریت‌ بحران برای بارش باران در ۵ استان
  • ۵ استان کشور در معرض وقوع سیلاب/ تشکیل ستاد مدیریت بحران
  • آماده‌باش کرمانشاه برای بارش‌های پیش‌رو/ پرهیز از سفرهای غیرضروری