Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:00:40 GMT

لیبرمن: وقت پارس کردن نیست، وقت گاز گرفتن است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۸۲۸۵

لیبرمن: وقت پارس کردن نیست، وقت گاز گرفتن است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد، اسرائیل طی حمله نظامی به سوریه مصمم عمل کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه «اورشلیم پست»، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بازدید از شهر «کریات شمونا» مدعی شد: هیچ محدودیتی وجود ندارد. ما هیچ محدودیتی را نمی‌پذیریم. ما مصمم عمل کردیم و به همه فتنه‌انگیزی‌ها پاسخ دادیم و دفاع از منافع امنیتی حیاتی خود را ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون زمان پارس کردن نیست، بلکه زمان گاز گرفتن است. ما سخت ضربه می‌خوریم و امیدوارم مجبور به انجام اقدام متقابل نشویم.

لیبرمن در ماه نوامبر با اشاره به بروز تغییرات «چشمگیر» امنیتی از جمله سلاح‌های دقیق حزب‌الله، پیشرفت صنایع نظامی ایران و حضور پررنگ روسیه در سوریه که وضعیت امنیتی اسرائیل را تغییر داده، افزایش ۴.۸ میلیارد شکلی بودجه ارتش رژیم صهیونیستی را خواستار شده بود.

رژیم صهیونیستی و روسیه یک مکانیزم تنش‌زدایی در سوریه به کار بسته‌اند تا از بروز درگیری تصادفی میان ارتش دو طرف جلوگیری کنند و به گفته لیبرمن، این مکانیزم «ارتباطی است که خود را ثابت می‌کند».

لیبرمن اذعان کرد: واضح است که هر طرف منافع خود را دارد. هر طرف تصویری متفاوت را از شرایط می‌بیند. طی سال‌های جنگ داخلی در سوریه قادر بودیم تا از اصطکاک مستقیم جلوگیری کنیم و این یک موفقیت محسوب می‌شود. این ارتباطی موثر است.

ارتش رژیم صهیونیستی بر این باور است که جنگ بعدی در مرز شمالی سوریه شامل یک جبهه نیست و در طول مرز لبنان و سوریه صورت می‌گیرد. این ارتش همچنین پیش‌بینی می‌کند که طی جنگ بعدی با حزب‌الله، این گروه تلاش خواهد کرد که با نفوذ به جوامع اسرائیلی برای ایجاد تلفات نظامی و غیرنظامی قابل توجه، درگیری را به جبهه خودی بکشاند.

کریات شمونا که لیبرمن امروز (سه‌شنبه) از آن بازدید کرد، در پنج کیلومتری جنوب مرز لبنان قرار دارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: فکر می‌کنم باید یادآور شویم که پس از سال‌های طولانی و تلاش‌های قابل توجه، من و وزیر دارایی برای اختصاص ۱۵۰ میلیون شکل بیشتر از بودجه موافقت کردیم تا جبهه خودی در شمال را تقویت کنیم و این مطمئنا یکی از مسائلی است که در حال بررسی آن هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد