Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - شرکت بیمه دانا با هدف توسعه فرهنگ بیمه در جامعه و تکریم مشتریان، با اجرای طرح"دانایی جایزه دارد" در سراسر کشور، به بیمه گزاران خوش شانس خود کمک هزینه سفر به جام جهانی روسیه اهدا می کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این طرح که با توجه به در پیش بودن جام جهانی فوتبال به مدت محدود در دستور کار قرار گرفته است، هر ماه پنج جایزه 50 میلیون ریالی از طریق قرعه کشی به برندگان تقدیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاقه مندان می توانند با خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز، اتومبیل(ثالث،بدنه)،آتش سوزی و حوادث انفرادی و ارسال شماره بیمه نامه ها به شماره پیامکی 3000143000، با افزایش امتیاز شانس خود را برای برنده شدن بیشتر کنند.

بر اساس این گزارش، در طرح " دانایی جایزه دارد"، مشتریان بیمه دانا با تهیه بیمه نامه های عمر و پس انداز انفرادی، بیمه بدنه خودرو، شخص ثالث، آتش سوزی  و حوادث انفرادی می توانند در قرعه کشی ماهانه شرکت کنند.

در ازای تهیه هر یک از بیمه نامه های فوق بر اساس امتیازات لحاظ شده برای هر یک از آنها، شانس برنده شدن در قرعه کشی افزایش می یابد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تهیه این بیمه نامه ها می توانند به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کنند.


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟

غلامعلی حداد عادل در نشست ملی مدیران مدارس غیردولتی و هیات امنایی با بیان اینکه اگر قصد تاسیس مدارس غیردولتی این باشد که مستقل از سطح اقتصادی به فرزندان رسیدگی کنیم افزود: مدارس غیر دولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و آموزش اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه هر فرزندی از ایران به عنوان یک استعداد و سرمایه است افزود: زمانی که یک فرد هزینه تحصیل فرزند خود را در مدارس غیردولتی پرداخت کند این امکان فراهم می‌شود که آموزش و پرورش این هزینه را صرف دانش آموزانی کند که امکان مالی پایینی دارند.

رئیس فرهنگستان زبان وادب فارسی با اشاره به اینکه هر دانش‌آموز در هر مدرسه‌ای باید به گونه‌ای آموزش ببیند که سرباز نظام باشد ادامه داد: مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن افرادی باشند که با پول و مالیات این کشور تحصیل می‌کنند، اما در موقع خدمت به خارج از کشور می‌روند.

حداد عادل با بیان اینکه ۲۴ مدرسه در نقاط محروم سیستان و بلوچستان با سه هزار دانش آموز وجود دارد، گفت: برای این مدارس بلوچستان از دانشجو‌های حقوق دانشگاه تهران برای تدریس استفاده کردیم و اکنون همان دانش آموزان معلم شدند و به چرخه تحصیل آن منطقه بازگشتند.

وی عنوان کرد وظیفه ما تربیت نیروی انسانی ماهر و مومن است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • تکلیف «شهریه» مدارس و «حقوق و بیمه» معلمان مشخص شد/ بالاترین شهریه ۶۵ میلیون تومان
  • مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟