Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گروه صنعتی یاران در چهارمین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در شهر بغداد_عراق محصولات متنوعی از کارخانجات خود عرضه کرده است.

این نمایشگاه بعنوان یکی از شناخته شده ترین رویدادهای تجاری در سال 2018 در بغداد_عراق می باشد که گروه صنعتی یاران نیز محصولات کارخانجات خود را در یک غرفه اختصاصی شامل میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، لوله و پروفیل فولادی نورد لوله یاران و ورق پلی کربنات پلیمرطلایی یزد، به نمایش گذاشته است تا محصولات خود را به نمایندگان دولتی، سرمایه گذاران، توزیع کنندگان، نماینـدگان سازمان ها، تجار و مقامات رسمی و نیز شهروندان عراقی معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران با حضور سفیر کشور ایران در عراق، معاون وزیر اقتصاد کشور عراق و رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، روز گذشته در شهر بغداد افتتاح شد.

چهارمین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در شهر بغداد به مدت 4 روز از تاریخ 23 الی 26 بهمن ماه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ی

محصولات متنوع از کارخانجات گروه صنعتی یاران در شهر بغداد_عراق

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دوباره مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را باردیگر هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد یک پایگاه هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی هدف حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد که این عملیات پاسخی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه بود.

در این بیانیه بر ادامه و تشدید حملات علیه مواضع رژیم اشغالگر در ماه مبارک رمضان در راستای مرحله دوم عملیات‌های ضدصهیونیستی و برای حمایت از مردم غزه تاکید شده است.

در هفته گذشته نیز رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در چندمین مرحله از عملیات نظامی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از ساکنان نوار غزه حمله پهپادی به فرودگاه «بن گوریون» در عمق اراضی اشغالی را تأیید کردند

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق تأکید کرد که این حمله در ادامه حمایت از مردم غزه انجام گرفت و این گروه همچنان به حملات خود ادامه خواهد داد.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمد: رزمندگان ما، فرودگاه بن گوریون در عمق رژیم غاصب را با پهپاد هدف قرار دادند و تاکید می‌کنیم همچنان به درهم کوبیدن قلعه‌ها و دژهای دشمنان در راستای تکمیل مرحله دوم عملیات مقاومت بر ضد اشغالگران و یاری مردم غزه ادامه خواهیم داد.

مقاومت اسلامی عراق پنجشنبه شب گذشته نیز اعلام کرده بود که یک مقر نظامی رژیم صهیونیستی را در فرودگاه «راش پینا» واقع در منطقه الجلیل هدف قرار داده است.

این گروه مقاومت در حمایت از مقاومت فلسطین و محکوم کردن حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بارها پایگاه‌های ارتش آمریکا در عراق و سوریه و همچنین اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده است.

گروه‌های مقاومتی در عراق از اوایل جنگ غزه، در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین به صحنه آمده و عملیات‌های متعددی را علیه پایگاه‌های آمریکایی و صهیونیستی به اجرا گذاشته اند.

بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی و اوج‌گیری جنگ در غزه، گروه‌های عراقی که به عنوان بخشی از محور مقاومت محسوب می‌شوند اعلام آمادگی کردند تا به حمایت از حماس از طریق هدف قرار دادن منافع و مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی و ایالات متحده بپردازند. به طور کلی این گروه‌ها از ظرفیت‌هایی برخوردارند که می‌تواند در صورت بالا گرفتن عرصه جنگ و فراگیری آن خارج از محدوده سرزمین‌های اشغالی در خدمت محور مقاومت قرار بگیرد.

در بین گروه‌های مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا، گروه‌های عراقی از اهمیت خاصی برخوردار هستند. این گروه‌ها که از سال ۲۰۱۴ بر اساس نیازهای دولت مرکزی عراق برای بسیج نیروها علیه گروه‌های تروریستی تکفیری و همچنین تحت تاثیر فتوای جهادی آیت‌الله سیستانی شکل گرفتند و در سال‌های بعد در قالب نیروهای تحت فرماندهی نخست وزیری از کیان کشور و منافع ملی حفاظت کردند، در چارچوب اهداف مقاومت عمل می‌کنند. در بین گروه‌های عراقی، چهار گروه گردان‌های حزب‌الله، عصائب اهل‌الحق، جنبش نجباء و گردان‌های امام علی (ع) به دلیل نقش‌آفرینی علیه اشغالگران آمریکایی و برخورداری از ارتباط شبکه‌ای در این مسیر جایگاه ویژه‌ای دارند و هسته مرکزی مقاومت عراق را تشکیل داده‌اند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمله دوباره مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • جزئیات تازه از تفاهمات عراق و ترکیه درباره مقابله با «پ.ک.ک»
  • عراق باید از اهرم‌های فشار خود علیه ترکیه استفاده کند
  • حضور قدرتمندانه ایران در اقیانوس‌ها خشم آمریکا را برانگیخته است
  • از ابتکارات و اندیشه‌ها استقبال خواهیم کرد
  • رونمایی از پوستر سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور وزیر ارشاد
  • تحریم‌های یکجانبه بر زندگی کارگران ایرانی تاثیر سوء دارد
  • از عدم تعهد نهادهای بین‌المللی به محیط‌ زیست ایران ناراضی هستیم
  • آل‌صادق: ایران افتخار می‌کند که مانع فراموشی جنایت جنگی حلبچه شد
  • اعلام آمادگی برای توسعه روابط بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان بین‌المللی کار