Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از تجهیز ۸۱۱ هکتار از اراضی کشاورزی این استان به روش های نوین آبیاری خبر داد.

حجت الله رضایی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: علاوه بر میزان اعلام شده ۱۲۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی  مناطق مختلف نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در این راستا پروژه ۲۰۴۰ هکتاری شرکت تعاونی تولید روستایی ماهدشت از آبان ماه سال جاری وارد فاز اجرایی شده است گفت: در سال جاری جهت اجرا و توسعه انواع روشهای نوین آبیاری در وسعت ۲۳۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی بیش از ۳۲ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تصریح کرد: از این اعتبار مصوب تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای پروژه های آبیاری نوین به استان اختصاص داده شده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه های آبیاری توسط پیمانکار پیش می رود گفت: از ابتدای برنامه توسعه روش های نوین آبیاری  ۱۳ هزار هکتار از اراضی استان البرز به آبیاری نوین تجهیز شده اند.

وی در پایان گفت: در قالب یک برنامه ۱۰ ساله که از سال ۹۵ کلید خورده است  برای ۴۲ هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی استان البرزدر صورت تامین اعتبار مصوب، اجرای انواع روشهای نوین آبیاری هدف گذاری شده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است