Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@02:30:53 GMT

دبیرکل موتلفه رئیس‌جمهور را دعوت به مناظره کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۸۷۶۰

دبیرکل موتلفه رئیس‌جمهور را دعوت به مناظره کرد

خرداد: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی روحانی را دعوت به مناظره کرد و اظهار امیدواری کرد که رئیس‌جمهور این دعوت را بپذیرد.

به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، محمدنبی حبیبی طی سخنانی در جمع تعدادی از اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی از حضور پرشور و حماسی مردم بصیر و شجاع ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد و آن را حمایت تمام عیار مردم از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سخنرانی ریاست محترم جمهوری در این مراسم پرشکوه و با تائید نکات مثبت آن از جمله پاسخ به زیاده‌خواهی‌های استکبار و در راس آن آمریکا، از برخی مواضع آقای روحانی انتقاد کرد و از وی خواست که دعوت حزب موتلفه اسلامی را درباره طرح مسائلی از قبیل رفراندوم و بن‌بست سیاسی و ارائه تصویری ناقص از اوضاع اقتصادی و به خصوص معیشت مردم، شرکت در یک مناظره زنده را قبول کند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار امیدواری کرد که رئیس‌جمهور این دعوت را بپذیرد. برچسب ها: موتلفه ، محمدنبی حبیبی ، روحانی ، مناظره

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ، نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما

در متن حکم رئیس‌جمهور خطاب به محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

"در اجرای بند (۱) ماده (۱) و تبصره (۱) ماده (۲) قانون نحوه اجرای اصل (۱۷۵) قانون اساسی در بخش نظارت مصوب ۱۳۷۰/۰۷/۱۱ مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمدید مسئولیت جناب عالی به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موافقت می‌شود.

انتظار دارد با همکاری سازنده سایر اعضای محترم شورا ضمن ایفای نقش تعیین کننده و اعمال نظارت مؤثر بر برنامه‌های رسانه ملی در جهت ارتقاء آگاهی؛ امید و معرفت عمومی تقویت هویت دینی، ملی و انقلابی، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی در چارچوب قوانین مصوب اهتمام نموده و به صورت فصلی آخرین وضعیت و گزارش اقدامات انجام گرفته در خصوص تحقق انتظارات فوق را به این جانب ارسال نمائید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم. "

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • تمدید حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما
  • تمدید مسئولیت وزیر فرهنگ در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
  • وزیر فرهنگ، نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
  • پیام معاون اول رئیسی خطاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه
  • تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • برگزاری مناظره میان رئیس دانشگاه تهران و اساتید اخراجی قطعی شد
  • پایان سفر۶ روزه معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به نیویورک
  • انتخاب دبیرکل و اعضای شورای مرکزی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی
  • خزعلی: هیچ کشوری حق ندارد با نگاه یک جانبه دیگران را قضاوت کند