Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر رحیمی، مدیرکل بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد گزارشی از خدمات این نهاد به بیماران صعب العلاج ارائه کرد.

ایران آنلاین / جعفر رحیمی با بیان اینکه ۴۲ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به بیماری‌های صعب العلاج مبتلا هستند گفت: امسال ۲۰ میلیارد تومان برای برای این بیماران اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دارای بیمه درمانی هستند گفت: بیماران صعب العلاج علاوه بر این،  ۳۰ درصد بیشتر از سایر بیماران تحت حمایت خدمات درمانی دریافت می کنند.

رحیمی با اعلام اینکه هزینه فرانشیز بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد ۱۰۰ درصد پرداخت می‌شود افزود: همچنین تجهیزات درمانی مانند دستگاه اکسیژن‌ساز، ویلچر و تخت طبی برای این دسته از بیماران به‌طور رایگان تهیه می‌شود.

مدیرکل بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد افراد ناتوانی هستند که به تنهایی توانایی مراقبت از خود را ندارند و نیازمند پرستار هستند گفت: این نهاد ماهانه ۱۰۰ هزار تومان هزینه مراقبت به این مددجویان پرداخت می‌کند.

  نمودار آماری بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد:

وی با اشاره به اینکه  کمیته امداد در شهرهای اصفهان، شیراز، تهران، بوشهر، مشهد و بندرعباس به دلیل داشتن کادر پزشکی و تجهیزات تخصصی برای بیماران تحت حمایت اقامتگاه دارد گفت: مددجویان استان‌های همجوار برای درمان به طور رایگان در این اقاماتگاه‌ها ساکن می‌شوند. همچنین هزینه ایاب و ذهاب این افراد نیز توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه استان های اصفهان، خوزستان، فارس، گلستان، خراسان جنوبی و لرستان به ترتیب بیشترین تعداد مددجویان دچار بیماری صعب العلاج را دارند گفت: بیشترین بیماری صعب العلاج در بین مددجویان کمیته امداد به ترتیب زمین‌گیر شدن به علت کهولت سن، بیمارهای مادرزادی و بیماری‌های مزمن روانی است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است