Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:58:03 GMT

نمایشگاه نقاشیخط فاطمیه در نگارخانه برسام

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۸۸۸۳

نمایشگاه نقاشیخط فاطمیه در نگارخانه برسام

تهران- ایرنا- نمایشگاه گروهی آثار نقاشیخط با عنوان «فاطمیه» به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در نگارخانه برسام برپا می شود.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا از گالری برسام، این رویداد هنری به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به همت گروه فرهنگی هنری سدنا و همکاری نگارخانه برسام برگزار می شود و عرض ارادت 22 هنرمند جوان به ساحت ملکوتی حضرت فاطمه زهرا (س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایشگاه آثاری از حسین ابراهیم نژاد، مرجان اسفندی میلاجردی، فهیمه بای، محمد بخشی زاده، شایان پیمانی، مریم جلالی، زهراسادات حائری، روح الله حسین زاده، سیده معصومه حسینی، نسا حلاج نیشابور، محمدرضا دهشیری، غزاله سابقی، هانی شرار، پریسا عباسی، فاطمه فرحزادی، زهرا فودازی، حسن مهربانی، زهرا میرزایی، عاطفه نژادی، شیرین نوشیروان، علیرضا یاراحمدی و فاطمه یعقوبی با محوریت زندگانی حضرت زهرا(س) و ولایت به نمایش در خواهد آمد.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از 27 بهمن تا 3 اسفند از ساعت 16 تا 20 به گالری برسام واقع در خیابان ولیعصر، بین زرتشت و فاطمی، خیابان پرستو، پلاک22، واحد 1 مراجعه کنند.

**نخستین جشنواره عکس «آسمان آبی» برگزار می شود
به گزارش ایرنا از روابط عمومی موسسه صبا وابسته به فرهنگستان هنر، مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور وحید حسینی مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا و جمعی از مدیران و هنرمندان شامگاه چهارشنبه 25 بهمن از ساعت 16 تا 18 در محل نگارخانه استاد لرزاده و فرشچیان موسسه صبا برگزار خواهد شد.
دراین نمایشگاه 35 عکس از 28 هنرمند عکاس در بخش های مستند، چیدمان، عکس ترکیبی (فتومونتاژ) و بخش جنبی ویدیو آرت در معرض دید دوستداران هنر عکاسی قرار خواهد گرفت.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 30 بهمن همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 10 تا 19 به نشانی خیابان طالقانی بعد میدان فلسطین ابتدای خیابان شهید برادران مظفر پلاک 125 موسسه صبا، نگارخانه استاد لرزاده و فرشچیان مراجعه کنند.

**نمایشگاه گروهی نقاشی «رها شو» در گالری ایده پارسی
در این نمایشگاه آثاری از 6 هنرمند؛ جیران مهدوی، میترا مبین زاده، صباح میاحی منش، شهلا صفارزادگان، صدیقه صفارزادگان و سارا صبوحی هنرمندان نمایشگاه «رها شو» هستند.
در بخشی از بیانیه نمایشگاه این گونه آورده شده است: در انبوه ماجرا های سیاه و سفید و تجارب زیسته گاه تلخ و ناساز، شاید بتوانیم در سکوت و سفیدی بوم‌هایمان با زبان هر چند الکن چیزی بگوییم.
رها شو در ازدحام سیاه و سفیدهایی که رنگ را چاشنی آنها کرده‌ایم تا درنگی باشد در نگاه تو و من..... رها شو
نمایشگاه «رها شو» روز جمعه 27 بهمن ماه در گالری ایده پارسی افتتاح می شود و تا دوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 به گالری ایده پارسی واقع در تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸، گالری ایده پارسی مراجعه کنند.
فراهنگ**9338**1055
خبرنگار:صدیقه بهارلو**انتشار: زینب کارگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان

نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب نماید.

بر همین اساس،این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال  طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است،عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است،نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  کسب نماید. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو