Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران اعلام کرد در ایام نوروز 97 نه تنها افزایش قیمتی در هتل‌های استان تهران نداریم بلکه برای گردشگران نوروزی این استان 40 درصد تخفیف نوروزی هم در نظر داریم.

محمد علی فرخ مهر، رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران در گفت‌وگو با جام جم آنلاین گفت: استان تهران در ایام نوروز مقصد گردشگری تعداد زیادی از هموطنان و گردشگران خارجی است به همین دلیل با هماهنگی تمامی اماکن اقامتی تدابیر ویژه‌ای برای ایام نوروز 97 در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرخ مهر در ادامه افزود: تخفیف‌های مذکور 28 اسفندماه سال جاری تا 13 فروردین ماه سال 1397 برای مسافران نوروزی تهران در نظر گرفته شده که از سوی مراکز اقامتی به آنها ارایه می‌شود به همین دلیل مسافران نوروزی تهران می‌توانند از هم اکنون با رزرو محل اقامتی خود از این امکانات بهرمند شوند.

این مقام صنفی درباره تدابیر ویژه نوروزی در تهران نیز به خبرنگار ما گفت: جشنواره‌ها، تورهای یکروزه، گشت‌های محلی، فروش ویژه غذا و همچنین برنامه‌های زنده در میادین شهر تدارک دیده شده است که از سوی نهادهای مربوطه به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران تاکید کرد: نوروز 97 بطور کلی برای گردشگران پایتخت نوروزی متفاوت خواهد بود به این دلیل که تمامی نهادها تصمیم برآن دارند نشاطی مضاعف در جامعه ایجاد کنند بنابراین تسهیلات ویژه اقامتی و سیاحتی نه تنها در تهران بلکه در سراسر کشورمان اجرایی خواهد شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس

پویان نوروزی و محمد متین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم، چهار بوکسور رده نونهالان استات فارس هستند که با نظر کمیته فنی به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.

محمدرضا محمودی، رئیس هیأت بوکس استان فارس به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان و یاسر نوروزی از استان فارس نیز به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ در رده نونهالان، شهریورماه سال جاری در در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی نونهالان ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آخر هفته‌ای با رنگ تنوع،نشاط و تخفیف در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران
  • ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۹ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین صعودی شد؟
  • بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن ۰.۲ درصد افزایش یافت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها: ۱۷ ارديبهشت
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس