Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندانی زندان اراک به‌صورت آنلاین و از طریق ویدئوکنفرانس در دادگاهی در شهر یزد شرکت کرد. ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، چندی پیش خبری درباره شرکت یک زندانی که در زندان اراک است به صورت "ویدئو کنفرانس" در جلسه دادگاهش در شهر یزد منتشر شد.

این زندانی که از محکومان حاضر در زندان اراک است در ویدئوکنفرانسی از طریق آنلاین در دادگاه شهر یزد شرکت کرد و درباره موضوعات پرونده پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری خبرنگار خبرگزاری تسنیم استان مرکزی، روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان مرکزی با اشاره به تشریح اتفاقات مربوط و با تایید این خبر اظهار داشت: یکی از محکومینی که در زندان اراک حضور دارد در دادگاهی در شهر یزد از طریق سیستم ویدئوکنفرانس و به صورت آنلاین حضور یافت.

عسگری افزود: از آنجا که امکان حضور این متهم در دادگاه وجود نداشت برای پاسخ به سئوالات بازپرس و طبق هماهنگی انجام شده از طریق سیستم ویدئوکنفرانس در دادگاه شهر یزد حضور یافته و به سئوالات پاسخ داد.

انتهای پیام/

R41371/P41362/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک

عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: شهرداری اراک در زمینه مرمت و نگهداری اماکن تاریخی یا در صورت ضرورت خرید این آثار ورود کرده است.

سید رضا قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: شهرداری اراک در زمینه مرمت و نگهداری بازار سرپوشیده بیش از سایر دستگاه‌های مسئول ورود داشته و در این زمینه خدمات ارائه کرده است.

وی افزود: در راستای حفظ و معرفی آداب و رسوم اقداماتی انجام و تلاش شده است این هویت به صورت برجسته نمایش داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: شهرداری اراک در زمینه مرمت و نگهداری اماکن تاریخی یا در صورت ضرورت و امکان برای خرید این آثار ورود کرده است.

قریشی تصریح کرد: در صورتی که شهروندان با هویت‌های شهری خود بیشتر آشنا شوند و این مهم به آن‌ها معرفی شود و با هویت شهر خود بیشتر شناخت پیدا کنند، سبب دلبستگی بیشتر نسبت به شهر و ایجاد تعلق خاطر در شهروندان خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بودجه سال آینده برای حفظ و مرمت آثار تاریخی و موضوعات فرهنگی و هویتی ردیف بودجه مشخص شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه برای مناسبت‌های مختلف همچون روز اراک بودجه‌ای مشخص شده است، تصریح کرد: برای موضوعات فرهنگی و عمرانی بودجه‌ای جداگانه‌ای در نظر گرفته است تا با آن بتوانند از این اماکن نگهداری کنند و بازسازی‌ها صورت گیرد.

قریشی با اشاره به اینکه بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار در راستای موضوع محله‌محوری تعریف شده است، گفت: در حوزه بهره‌برداری از این بازارچه‌ها مشکلاتی وجود دارد و شهرداری نمی‌تواند به صورت مستقیم محصولات را به مردم عرضه کند.

وی افزود: برای بهره‌برداری از بازارچه میوه و تره‌بار نیاز به حضور سرمایه‌گذار ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه بازارچه‌ها کمتر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است، گفت: این موضوع در دستور کار جدی شهرداری قرار گرفته است تا این نیاز ضروری به نحو شایسته‌ای پاسخ داده شود و امیدواریم در سال جدید این بازارچه‌ها به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 737449

دیگر خبرها

  • ویدئو | خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • (ویدئو) خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند
  • روزنامه جمهوری اسلامی : قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند