Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@14:44:57 GMT

ادعای عجیب رسانه آمریکایی علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۹۱۱۷

ادعای عجیب رسانه آمریکایی علیه ایران


فرارو- رسانه محافظه‌کار، ایران را به ساخت «موشک بالستیک دارای قابلیت هسته‌ای» متهم کرد.
به گزارش فرارو، در ادامه تلاش رسانه‌ها محافظه‌کار آمریکایی برای افزایش فشار بر ایران، یک وبگاه ادعا کرد که ایران از موشک‌های بالستیک دارای قابلیت هسته‌ای رونمایی کرد.
وبگاه واشینگتن فری‌بیکن، طی گزارشی مدعی شد که ایران از «سلسله‌ای از موشک‌های بالستیک دارای قابلیت هسته‌ای ساخت داخل» رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، فری‌بیکن به نقل از کارشناسان نوشته که فناوری این موشک‌ها شباهت‌هایی با فناوری کره شمالی دارد.
در این گزارش آمده: این موشک دارای قابلیت هسته‌ای، حتی اگر از درون ایران پرتاب شود، می‌تواند اسرائیل را بزند.
فری‌بیکن ضمن متهم ساختن ایران به حمایت از تروریسم، مدعی شد که نگرانی‌هایی درباره امکان رسیدن این فناوری ایران به نایبان‌اش وجود دارد.
خبر این وبگاه محافظه‌کار از این جهت مهم است که قطعنامه 2231 شورای امنیت، از ایران می‌خواهد که موشک‌های بالستیک دارای قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای نسازد. به همین دلیل، گزارش فری‌بیکن، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.  
در این گزارش به دو موشک قدر و فجر-۵ اشاره شده است.
فری‌بیکن نوشت: ممکن است سلاح‌های جدید، تلاش‌های مستمر کنگره برای سخت‌گیری بر اشاعه مداوم فناوری موشک بالستیکی از سوی ایران، را بیشتر کند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سازمان فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد پنجشنبه تایید کرد که نیرو‌های مسلح یمن چند موشک و پهپاد به سمت یک کشتی آمریکایی شلیک کردند.

سنتکام، اما مانند ادعا‌های گذشته، این‌بار نیز مدعی شد که یک موشک و ۴ پهپاد پرتاب‌شده از یمن را بر فراز خلیج عدن رهگیری کرده است.

در این بیانیه آمده است: «موشک شلیک شده توسط یمنی‌ها احتمالاً یک کشتی متعلق به یک شرکت آمریکایی با ۱۸ آمریکایی و ۴ یونانی را هدف گرفته بود».

پیش از این در شامگاه چهارشنبه، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرده بود نیروی دریایی این کشور طی عملیاتی نظامی کشتی آمریکایی «MAERSK YORKTOWN» را با چند موشک دریایی مناسب در خلیج عدن هدف قرار داده است.

سریع همچنین گفت که نیروی پهپادی این کشور طی دو علمیات نظامی دیگر یک ناوشکن جنگی آمریکایی را در خلیج عدن و کشتی اسرائیلی «MSC VERACRUZ» را در اقیانوس هند با پهپاد مورد اصابت قرار داده که تمام عملیات‌ها با موفقیت انجام شده است.

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرده اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به باریکه غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیرو‌های ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا