Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@00:31:32 GMT

تقدیر مؤسسه ریحانة‌النبی(ص) از کارشناس امور قرآنی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۹۱۵۸

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، بنائیان، مدیرعامل مؤسسه قرآنی ریحانة‌النبی(ص) پرند از زحمات و تلاش‌های عابد اسماعیل‌زاده، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم با اعطای لوح سپاس، تقدیر کرد.
وی عنوان کرد: با حمایت‌های اداره تبلیغات اسلامی و حضور و پشتیبانی امور قرآنی، این مؤسسه توانسته است در کارهای قرآنی گام‌های مؤثری بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل مؤسسه قرآنی ریحانة‌النبی(ص) پرند ضمن ابراز رضایت از کارشناس امور قرآنی و دیگر پرسنل، سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از پشتوانه‌های فعالان قرآنی دانست.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی ریحانة‌النبی(ص) وابسته به اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در پرند، فاز 2، خیابان کوهستان، کوکب 4 واقع شده است که در رشته‌های مختلف قرآنی فعالیت دارد.

منوچهر جلیلی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری سه‌شنبه‌شب در نشست با مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: این مجموعه دارای مسؤولیت مهمی در تولید برنامه‌های فرهنگی و انقلابی بر عهده دارد.

وی با اشاره به عملکرد خوب و مطلوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر فعالیت‌های مهم و شاخص داشته که نمونه بارز آن برپایی مراسم راهپیمایی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اهداف دشمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناکام ماند گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن با شرایطی که دشمن ایجاد کرده بود با حضور حماسی مردم نقش مهمی ایفا کرد.

وی با تاکید بر تقویت تجهیزات و امکانات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: داشتن سیستم‌های قوی پخش صدا و بلندگوهای پیشرفته برای برگزاری مراسم و برنامه‌ها یک ضرورت است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ساحل بوشهر در ایام نوروز امسال فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است گفت: پیوست رسانه‌ای در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک ضرورت است تا این موارد به نحو احسن منعکس شود.

وی ترویج فرهنگ انقلابی و دینی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه ترویج فرهنگ انقلابی و دینی گفت: این نهاد می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

کد خبر 6063296

دیگر خبرها

  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • «محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد
  • قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع) تقدیر کرد
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها