Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان وامام جمعه زنجان در همایش تجلیل از خیران همکار با کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه وجدانهای آگاه از فقر ونداری مردم رنج می برند گفت:انسانهای خیر ونیکوکار با رهایی محرومان و نیازمندان از فقر و محرومیت احساس آرامش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه دین اسلام دین رحمت ومحبت است ،افزود:دین اسلام یک کفه ترازو واهتمام به امور مسلمین کفه دیگر ترازو است ویکی از نشانه های مسلمانی این است که به امورات مسلمانان بی تفاوت نبوده هرکس باید در حدود و اندازه خودش و نعمت هایی که خداوند به او داده در خدمت مردم باشدو شکر نعمت های الهی را بجای آورد و برای خدمت به دیگران تلاش کند.
وی با اشاره  به تفکر واندیشه امام خمینی (ره)در تاسیس کمیته امداد گفت : حضرت امام (ره)مردم به خصوص نیازمندان را ولی نعمت انقلاب معرفی کرد و پایه کمیته امداد را با نیت پاک بنا نهاد.
  نماینده ولی فقیه در استان زنجان وامام جمعه زنجان در ادامه به همکاری مناسب خیران با کمیته امداد اشاره کرد وگفت:به همت کریمانه و صادقانه انسانهای خیر،نیکوکار ودلسوز امروز کمیته امداد منشا خدمات بزرگ برای محرومان و نیازمندان جامعه شده است .
حجت الاسلام  افزود : استقلال اقتصادی نیازمندان ره آورد فعالیت کمیته امداد در عرصه فقرزدایی بوده و از مهم ترین و موثرترین فعالیتهای این نهاد دراستان زنجان زمینه سازی برای خروج سالانه تعدادی از مددجویان تحت حمایت خود با ایجاد اشتغال وتوانمند کردن از چرخه حمایت است.
وی ادامه داد:ارزشمند ترین خدمت کمیته امداد فراهم کردن بسترهای لازم برای کمک خیران به همنوعان خود است که لذتی بالاتر از مشارکت در رفع نیاز همنوع نیست و انسان کمک کننده باید به جهت این لذت خداوند را شکر گذار باشد. نماینده ولی فقیه در استان  ادامه داد: یکی از کارهای خوب کمیته امداد این است که در مسجد ومحله مراکز نیکوکاری ایجاد کرده که باعث ایجاد انس والفت بین فقیر وغنی شده است و فاصله طبقاتی که یکی از ضربه های مهلک اجتماعی است را از بین برده وکم رنگ می کند و کینه وعقده را به محبت وانس الفت تبدیل می کند.
حجت الاسلام  خاتمی با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) که فرموده : هرچه قدر احتیاج مردم به شما بیشتر شود اززیادی نعمت است وباید شکر نعمت بجای آورید به خطبه 53نهج البلاغه حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت:امیر المومنین در خصوص مصرف مالیات هر محله به مردمان نیازمند آن محل سفارش ونگاه بامحبت کارگزاران به نیازمندان را به آنان توصیه کرده، فرموده علاوه برکارگزاران والی باید خودش هم به فقرا ونیازمندان سرکشی نماید چرا که لذت خاصی دارد.
گفتنی است :درپایان این مراسم ازخیران واعضای شبکه های نیکوکاری فعال استان زنجان و همکار با کمیته امداداین استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

همایش تجلیل از خیران همکار با کمیته امداد استان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی