Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@04:51:58 GMT

کنایه مقدم‌فر: از حجم درخت‌ها جنگل را نمی‌بینند!

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۹۲۸۳

کنایه مقدم‌فر: از حجم درخت‌ها جنگل را نمی‌بینند!

حمیدرضا مقدم‌فر گفت: مَثَل سخن گفتن از رفراندوم آنهم در حضور راهپیمایان میلیونی ۲۲ بهمن مَثَل آن فردی است که رفت جنگل و هنگام برگشت از او پرسیدند جنگل چطور بود؟ گفت: والله ما رفتیم، ولی آنقدر درخت آنجا بود که نتوانستیم جنگل را ببینیم!

خبرگزاری تسنیم:حمیدرضا مقدم‌فر گفت: مَثَل سخن گفتن از رفراندوم آنهم در حضور راهپیمایان میلیونی ۲۲ بهمن مَثَل آن فردی است که رفت جنگل و هنگام برگشت از او پرسیدند جنگل چطور بود؟ گفت: والله ما رفتیم، ولی آنقدر درخت آنجا بود که نتوانستیم جنگل را ببینیم!     حمیدرضا مقدم‌فر کارشناس مسائل سیاسی، شامگاه روز دوشنبه ۲۳ بهمن با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه ۲ سیما با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در این راهپیمایی فوق العاده و متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خیلی‌ها تلاش کردند که بگویند مردم از انقلاب و نظام رویگردان شده‌اند و به ارزش‌های آن اعتقادی ندارند، اما مردم نشان دادند که خلاف این است؛ سناریوی‌هایی از چند ماه قبل تدوین شده بود که از طریق رسانه‌های بیگانه اینگونه القا شود که مردم بیایند و اعتراض کنند و خلاف آرمان‌های انقلاب رقم بخورد که بحمدالله این اتفاقات نیفتاد.

وی تصریح کرد: در محاسبات آن‌ها این بود که مردم ناراحت و معترض هستند و الان زمانی است که به واسطه مردم براندازی انجام شود، ولی مردم نشان دادند که هوشیار و بصیر هستند. چون آن‌ها می‌بینند که مردم اعتراض دارند، فکر می‌کنند که به نظام اعتراض هم دارند. این اعتراض مردم به مسئولان، بی عدالتی‌ها، تبعیض‌ها و ناکارآمدی‌ها است و اعتراض به اصل نظام نیست.

کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر نظام دیگری هم چنین سرمایه اجتماعی داشت چگونه از آن استفاده می‌کرد؟ گفت: اگر در نظام دیگری چنین سرمایه‌ای وجود داشت آن‌ها در تمام سال منتظر چنین روزی می‌بودند. رژیم‌های دنیا حسرت چنین سرمایه‌ای را دارند. البته مردم در این راهپیمایی به مسئولان اعلام کردند که از همه قشر‌ها در راهپیمایی حضور دارند و همه با هم حرکت می‌کنند و مسئولان نیز اولاً نباید با هم اختلاف داشته باشند تا دشمن از این اختلافات سوء استفاده نکند و سرمایه‌های کشور از بین نرود و از طرف دیگر باید مسئولان "خدمت جهادی" داشته باشند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در این راهپیمایی حرف‌هایی زده می‌شود که خلاف وحدت است و بحث از رفراندوم به پیش کشیده می‌شود، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خودش نوعی رفراندوم است، حضور میلیونی در سراسر کشور بزرگترین رفراندوم بود. سالیانه به طور متوسط در کشور ما یک انتخابات برگزار می‌شود و هر انتخابات یک رفراندوم است. رفراندوم در زمانی برگزار می‌شود که مسئولان به تردید می‌افتند که مشکلات مردم اقتصادی یا چیز دیگری است که در آن زمان می‌توان افکار سنجی، نظرسنجی و یا اگر نشد رفراندوم برگزار کرد که اولویت‌ها مشخص شود.

وی تصریح کرد: مثل سخن گفتن از رفراندوم آنهم در حضور راهپیمایان میلیونی ۲۲ بهمن مَثَل آن فردی است که رفت جنگل و هنگام برگشت از او پرسیدند جنگل چطور بود؟ گفت: والله ما رفتیم، ولی آنقدر درخت آنجا بود که نتوانستیم جنگل را ببینیم! این فرد نمی‌داند که جنگل همین مجموعه‌ای از درختهاست که آنجا حضور داشته. حالا یک مسئولی در میانه رفراندوم مردم ایستاده و سخن از رفراندوم می‌کند. این‌ها چیز‌های عجیبی است.

برخی از مسئولان دربرابر هجمه تبلیغات رسانه‌های خارجی نگران بودند و می‌گفتند مردم در برابر آن چگونه می‌توانند مقاومت کنند. حتماً این تبلیغات آن‌ها را فریب خواهد داد. ولی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم فریب نخورده‌اند. آن‌ها با تبلیغات سعی دارند که مردم را از رهبری که ستون خیمه این نظامند جدا کنند، اما امروز تحولاتی که در منطقه رخ می‌دهد همه با اشارات و راهبری مقام معظم رهبری است.

مقدم‌فر با بیان اینکه مردم در ۲۲ بهمن کار خود را به خوبی انجام دادند خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید کار خود را به خوبی انجام دهند و گرفتار اشرافی‌گری نشوند. چون زمین گیر می‌شوند. اگر مسئولان خوی اشرافی‌گری به خود بگیرند نمی‌توانند برای مردم کار کنند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Hjg

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه پژمان جمشیدی به حضور شاخ‌های اینستاگرامی بر صحنه تئاتر

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با پخش سری جدید سریال زیرخاکی۴ سکانس‌هایی از بازی پژمان جمشیدی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود. پژمان جمشیدی در این سریال نقش فریبرز باغ بیشه را بازی می‌کند که در موقعیت‌های عجیب و خنده داری قرار می‌گیرد.

کد خبر 839995 برچسب‌ها خبر مهم پژمان جمشیدی فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • کنایه پژمان جمشیدی به حضور شاخ‌های اینستاگرامی بر صحنه تئاتر
  • کشورهای مختلف برای کاشت درخت چه کرده‌اند؟
  • مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد در جهت جلوگیری از بوته کنی گیاهان همکاری کنند
  • یک سؤال ساده از منتخبان جدید
  • بابایی: وظیفه مسئولان با حضور مردم در انتخابات سنگین‌تر شده است
  • کاشتِ یک میلیارد درخت؛نمایشی غیرعلمی؛ نه "ممکن" و نه"مطلوب"
  • واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت فرزند آوری در شهرستان بستان آباد
  • کنعانی مقدم: در لیست‌بندی سر آقای قالیباف کلاه رفت!
  • توسعه جنگل‌های حرا برای بازسازی ذخایر آبزیان