Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری آیین افتتاحیه 13 شعبه و یك مدرسه شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن جدید‌ این مؤسسه در ساختمان مدیریت خبر داد و گفت: نشست توجیهی مسئولان این شعبه‌های جدید هم‌اكنون در روستای ماه فرخان شهرستان استهبان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه امسال ما تلاش كردیم تا نظم‌دهی بیشتری به افتتاح شعبه‌های جدید خود دهیم، افزود: در این راستا تصمیم گرفتیم تنها سالی یك بار و آن هم در بهمن‌ماه شعبه‌های جدید خود را افتتاح كنیم لذا شعبه‌هایی كه از اول سال جاری درخواست افتتاح داده بودند، بعد از انجام روال اداری امروز رسماً كار خود را آغاز خواهند كرد.
شهسوار اظهار كرد: مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) پیش از این دارای 164 شعبه و 9 مدرسه شبانه‌روزی حفظ تخصصی یكساله قرآن كریم بود كه هم‌اكنون این تعداد به 177 شعبه و 10 مدرسه شبانه‌روزی رسید.

تشريح مكان‌های شعبه‌های جديد
معاون برنامه‌ریزی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به تشریح مكان‌های این شعبه‌های جدید در نقاط مختلف كشورمان پرداخت و گفت: شهر فسا، روستای آهوان شهرستان قلعه گنج كرمان، آباده طشت از شهرستان نی‌ریز، شهر اراك، رودهن تهران، ملایر همدان كه در آن یك شعبه و یك مدرسه شبانه‌روزی حفظ تخصصی یكساله قرآن افتتاح می‌شود، شهر آبادان، روستای تنگه آبادان، روستای جایدشت فیروزآباد، بروجرد استان لرستان، روستای مصیرآباد از توابع فسا، روستای باغ صفای بوانات و روستای محمدآباد جازموریان كرمان جنوبی مكان‌هایی هستند كه در آن شعبه‌های جدید ما آغاز به كار می‌كنند.
وی اظهار كرد: در این نشست توجیهی روال كار مؤسسه بیت‌الاحزان برای مسئولان شعبه‌های جدید با حضور مسئولان داخلی مؤسسه توضیح داده می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!