Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - بانک مرکزي در بخشنامه اي به بانک ها و موسسات اعتباري عضو شتاب، مجوز افزايش سقف برداشت نقدي خودپردازها به صورت درون بانکي به پنج ميليون ريال در ايام پاياني سال و نوروز را صادر کرد.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي بانک مرکزي روز سه شنبه اعلام کرد: بر اساس اين بخشنامه و طبق روال سال‌هاي گذشته با هدف خدمات‌ رساني بهتر در روزهاي پاياني سال، بانک ها و موسسات اعتباري عضو شبکه شتاب از روز جمعه 25 اسفند امسال تا روز چهارشنبه 15 فروردين سال آينده مي توانند سقف مبلغ برداشت نقدي از خودپردازها را بصورت درون بانکي (غيرشتابي) به پنج ميليون ريال افزايش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتني است در بخشنامه ابلاغي بانک مرکزي تاکيد شده است، بانک ها و موسسات اعتباري پس از تاريخ ياد شده، ملزمند سقف مبلغ برداشت نقدي را به مبلغ 2 ميليون ريال اصلاح کنند.
2093 ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه استقلال و سرمربی سپاهان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین آرای خود برای باشگاه استقلال و مربیان سپاهان جرایمی را در نظر گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را اعلام کرد که به شرح زیر است:

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت، تخلفاتی رخ داد. وی به همین خاطر باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای ساکت الهامی و مجتبی حسینی

باشگاه استقلال به دلیل فحاشی تماشاگران و پرتاب بطری به سمت تیم حریف باید یک میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

پائولو سانتوس مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

گریلوداکونها مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های بانوان کانی کردستان و ملوان بندر انزلی برگزار شد و از سوی فاطمه صادقی مدیر تیم کانی کردستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به همین خاطر به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. اعظم غلامی از منتسبین تیم ملوان بندر انزلی هم به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم ملوان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری و اعتراض عوامل داوری باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین تیم کانی کردستان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری و اعتراض عوامل داوری باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه اوراق ودیعه با سود ۲۷/۵ درصد در موسسه ملل
  • پاداش نقدی اتحادیه جهانی کشتی به امیرحسین زارع
  • مصوبه حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک ابلاغ شد
  • اعلام حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک
  • حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک چقدر است؟
  • افتتاح دو پروژه عمرانی در مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین
  • با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند
  • استقلال و مورایس جریمه شدند
  • استقلال و سپاهان جریمه شدند
  • جریمه استقلال و سرمربی سپاهان