Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر ساله بر اساس عرف آموزش و پرورش، دانش‌آموزان پایه سوم دبستان در اواسط سال تحصیلی ، مداد را به کنار گذاشته و نوشتن با خودکار را آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امسال نیز همانند سال‌های گذشته و همزمان با دهه فجر دانش‌آموزان دبستان پسرانه سما واحد رشت در یک مراسم ویژه با مدادهای خود خداحافظی کردند و شروع نوشتن با خودکار را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم دانش‌آموزان پایه سوم دبستان پسرانه سما واحد رشت نوشتن با مداد را به کنار گذاشته و با علم به این موضوع که پس از این، کمتر باید اشتباه کنند، خودکار به دست گرفته و یک روز شاد را همراه با دوستان خود تجربه کردند.

شروع نوشتن با خودکار تداعی کننده این موضوع به دانش‌آموزان است که در زندگی با اتفاقاتی برخورد می کنند که باید کمترین خطا و اشتباه را در آن داشته باشند و با فکر و اراده خود باید بهترین تصمیم را بگیرند، زیرا بعضی از اشتباهات پاک شدنی نیست.

این جشن با همکاری و مشارکت اولیای دانش اموزان برگزار شد.

خواندن سرود با موضوع خودکار، برگزاری مسابقه، برش کیک و تنبور نوازی از سوی یکی از اولیای دانش‌آموزان از برنامه اجرایی این مراسم بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک