Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا- تيم فوتسال شاهين بادوله شهرستان دشتي با غلبه بر تيم مشير شهر دالکي دشتستان قهرمان مسابقات جام حذفي فوتسال استان بوشهر شد.

به گزارش ايرنا، در ديدار برگشت فينال مسابقات جام حذفي استان بوشهر تيم فوتسال‌‌ شاهين بادوله موفق شد با نتيجه 4 بر 1 به پيروزي برسد ودرمجموع دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه 7 بر3 به پيروزي رسيد و مقام قهرماني جام حذفي فوتسال باشگاه‌هاي استان را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم فوتسال شاهين بادوله با قهرماني دراين جام به مسابقات جام حذفي فوتسال کشور راه يافت.
شهر بادوله شهرستان دشتي با 4 هزار نفر جمعيت در 115 کيلومتري جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045**خبرنگار: علي اشکو** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زارعی صبح چهارشنبه در دیدار با فرماندار دشتی، معاونین و بخشداران تابعه اظهار کرد: همه ما بدهکار مردم دشتی و تنگستان هستیم و مردم با مشارکت بالای در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه مردم پای کار نظام و انقلاب هستند، افزود: از دست اندرکاران برگزاری انتخابات که زمینه حضور پرشور مردم فراهم کردند تقدیر می‌شود.

زارعی با بیان اینکه از زحمات آقای کرمی بابت همه تلاش‌ها تقدیر می‌شود گفت: شهرستان دشتی تبدیل به فضای کار و همدلی می‌شود و با همت مجموعه اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دشتی و تنگستان باید به کارگاه سازندگی تبدیل شوند.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال توسعه و کار و تلاش در حوزه دشتی و تنگستان و استان هستیم.

زارعی یادآور شد: مدیران محکم‌تر از گذشته کار و تلاش کنند و از استاندار بوشهر انتظار داریم اختیارات فرمانداران و بخشداران افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تزریق اعتبارات ملی هستیم، تصریح کرد: مسائل و مشکلات شهرستان احصا و با جدیت دنبال می‌کنیم.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مدیران اجازه ندهند کار مردم معطل بماند و تلاش می‌کنیم و فضای تعامل و همدلی در شهرستان تقویت شود.

کد خبر 6063301

دیگر خبرها

  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • مسابقات فوتسال جام رمضان خاش
  • کلات مند اثری حیرت‌انگیز در دل کوه‌های دشتی مقصد گردشگران استان بوشهر
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد به کار خود پایان داد
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند