Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، در پی تصادف دلخراش زائران گچسارانی حضرت ثامن الحجج در مسیر طبس- فردوس و جان باختن چند تن از هم استانی‌ها  رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد به تشریح اقدامات و پیگیری‌های دستگاه قضایی استان درباره این حادثه پرداخت. حجت الاسلام و المسلمین مزارعی ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه گفت: در پی بروز حادثه مذکور اتوبوس حامل ۴۲ زائر حضرت ثامن الحجج عصر روز یکشنبه از شهرستان گچساران به مقصد مشهد مقدس عزیمت کردند که متاسفانه حوالی ساعت ۳ بامداد مورخ ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۶ در مسیر فردوس-طبس بر اثر واژگونی اتوبوس تعداد ۹ نفر از زائران جان خود را از دست داده، سه نفر بستری و سایر زوار جراحات داشتند که به طور سرپایی مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با اطلاع از این حادثه  و با دستور ریاست دادگستری و دادستان شهرستان طبس اقدامات سریع و  بررسی علت حادثه و بسیج نیرو‌های استان برای همکاری و رفع مشکل زوار آغاز شد.
مزارعی ادامه داد: در این راستا دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هم با رایزنی با رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی برای تسهیل و ارائه خدمت به موقع به خانواده‌های داغدار و مصدومان حادثه پیگیری لازم را انجام داد.
رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه به مراجعه خانواده زائران به دادسرا و دادگاه محل وقوع حادثه نیاز نیست اضافه کرد: علاوه بر اقدامات فوق با مساعدت دادگستری خراسان جنوبی در اجرای مواد ۴۱۸ و ۴۱۹ قانون آیین دادرسی کیفری مقرر شد برای اینکه خانواده حادثه دیدگان متحمل هزینه نشوند با دیوان محترم عالی کشور رایزنی و مکاتباتی انجام شود تا ادامه رسیدگی و پایان دادرسی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شود تا خانواده‌ها متحمل هزینه نشوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان