Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@09:58:51 GMT

بازداشت مظنون به قتل زن 50 ساله

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۹۹۶۰

بازداشت مظنون به قتل زن 50 ساله

در پی قتل زن 50 ساله در شهرستان شاهرود یک نفر به عنوان مظنون بازداشت شد.

ایران آنلاین / سرهنگ سید مجتبی اشرفی  فرمانده انتظامی شاهرود  ظهر سه‌شنبه از دستگیری یکی از مظنونان قتل زن ۵۰ ساله در شاهرود خبر داد و ابراز داشت: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته مبنی بر کشف جسد زن ۵۰ ساله در زمین مخروبه یکی از خیابان‌های شهر موضوع در دست رسیدگی ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مجهول‌الهویه بودن جسد و نبود مدرک شناسایی این موضوع از شب گذشته با حساسیت بیشتری مورد پیگیری واقع شد که در نهایت بعد از بررسی‌های اولیه محل حادثه، خودروی بلاصاحب در حاشیه خیابان محل کشف جسد با آثار خون بر روی خودرو ظن ماموران بر اینکه خودرو متعلق به قاتل باشد را برانگیخت.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه هویت قاتل بعد از پیدا شدن خودرو مشخص شد، ابراز داشت: دو ساعت بعد از شناسایی مقتول اطلاعاتی در خصوص انگیزه‌های این جنایت به دست آمد که درنهایت به شناسایی فردی جوان منجر شد و وی به عنوان مظنون این پرونده دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

اشرفی افزود: از هموطنان تقاضا داریم هر گونه موارد مشکوک در سطح شهر را به نیروی انتظامی گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل اصلی تیراندازی مراسم عروسی در ایذه

به گزارش خبرگزاری مهر، باقر آرامش با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌دنبال تیراندازی در یک مراسم عروسی در ایذه که منجر به مجروح شدن ۱۳ نفر از مهمانان شد، عاملان شناسایی و بازداشت شدند.

در این رابطه پنج نفر شناسایی و بازداشت که چهار نفر آنان با قرار وثیقه آزاد شدند و عامل اصلی با قرار بازداشت روانه زندان شد.

وی تصریح کرد: همچنین تالار محل این مراسم به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های صادره، پلمب شد.

کد خبر 6058700

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل اصلی تیراندازی مراسم عروسی در ایذه
  • توقیف ۴۰ خودروی شوتی در هرمزگان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان
  •  توقیف ۴۰ دستگاه خودروی شوتی قاچاق دربندرعباس
  • قاتل سریالی فرانسوی در برنامه مسابقه تلویزیونی
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • قتل به‌ خاطر جای پارک خودرو
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو / قاتل ۱۷ ساله دستگیر شد
  • قتل به‌خاطر جای پارک خودرو
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو در اقبالیه