Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: خبرگزاری فارس سوم بهمن ماه از تلاش همه جانبه رئیس دانشگاه تهران برای ابقای الهه کولایی استاد اصلاح‌طلب در سمت مدیر گروه مطالعات منطقه‌ای دانشگاه تهران خبر داد و روز گذشته هم در گزارشی با تیتر «کودتا در گروه مطالعات منطقه‌ای دانشگاه تهران/ نیلی احمدآبادی دموکراسی را ملغی کرد» از این موضوع گفت که نیلی احمدآبادی بدون توجه به نظرسنجی اساتید، برای الهه کولایی حکم زد و او را برای یک دوره دیگر ابقا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، این خبر پس از انتشار واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی به همراه داشت و انتقادهای زیادی در این خصوص از سوی اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه‌ها صورت گرفت.

امروز نیز بنابر اعلام برخی اساتید دانشگاه تهران متوجه شدیم نه تنها در گروه مطالعات منطقه‌ای چنین اقدامی صورت گرفته بلکه این موضوع در دانشگاه تهران به یک روند تبدیل شده است، به طور مثال در انتخابات هیات ممیزی دانشکده محیط زیست (گروه جغرافیای طبیعی) هم اتفاق مشابهی رخ داده است.

در این انتخابات کرامت الله زیاری 26 رای آورد اما دانشگاه برای نفر دوم ( حسین محمدی) که 13 رای آورده بود حکم ابقاء زد.

یکی از اساتید این دانشگاه نیز با اشاره به خبر روز گذشته خبرگزاری فارس، ضمن تایید این خبر، در رابطه با اینکه آیا نفر دومی که به جای زیاری انتخاب شد، فردی اصلاح طلب است، گفت: ای‌کاش فقط اصلاح طلب بود! این افراد کسانی هستند که تلاش دارند در دانشگاه تهران ریشه اساتید انقلابی را بزنند.

اگرچه گفته شده برگزاری انتخابات برای انتخاب مدیران گروه الزام آور نیست ولی این روندی است که خود مسئولان و اساتید دانشگاه انتخاب کرده‌اند و نباید اگر جایی به نفع آنها نبود روی آرای اساتید پا بگذارند و ان را نادیده بگیرند.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است/ ساختار انتخاب سرمربی تیم ملی درست بود

میلاد تقوی رئیس جدید فدراسیون والیبال تأکید کرد، اولویت او و تیمش اصلاح امور مربوط به این فدراسیون ورزشی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلاد تقوی پس از انتخاب به‌عنوان رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: زمان زیادی در اختیار نداریم و اردوهای تیم ملی از پایان فروردین ماه آغاز خواهد شد. ما کار سختی برای کسب سهمیه المپیک در پیش داریم، ولی ناامید نیستیم. رسیدن به هدف قسمتی از ماجراست، اما تلاش خود را با تمام توان به کار خواهیم گرفت تا تیم ملی در بهترین شرایط مقابل حریفان قرار بگیرد.

تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

رئیس جدید فدراسیون والیبال ادامه داد: امیدوارم کادر فنی که انتخاب شده است و مربیان ایرانی که در کنار آنها قرار خواهند گرفت، تلاش خود را بکنند تا مردم خوشحال شوند.

تقوی تصریح کرد: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است. به اعتقاد من، ساختار اداری و اجرایی فدراسیون با وجود موفقیت‌هایی که تیم ملی کسب کرده است، همگونی ندارد. فضای بسیار خوبی وجود دارد که به سمت یک فدراسیون حرفه‌ای پیش برویم. اولویت ما این است که در اولین فرصت و در چهار سال آینده ساختاری پویا در فدراسیون والیبال جاری کنیم.

میلاد تقوی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: ساختار انتخاب سرمربی درست بوده است. در مورد گزینه که انتخاب شده قصد ندارم صحبت کنم. اگر خودم هم رئیس بودم از چنین روشی برای انتخاب سرمربی استفاده می‌کردم.

دبیر پیشین فدراسیون والیبال اضافه کرد: انتخابات فدراسیون والیبال بسیار قانونمندانه شکل گرفت و قانون سرلوحه کار ما بوده است. دکتر اسبقیان (معاون وزیر ورزش) خیلی شفاف در مورد روند انتخابات فدراسیون صحبت کرد و همین مسئله کفایت می‌کند.

وی در پایان گفت: ما اعتقاد داریم که گرفتن میزبانی‌های خوب، کمک زیادی به ایجاد انگیزه در بین هواداران خواهد کرد. ما تلاش می‌کنیم موانعی را که ساده‌ای نیستند و در مسیر وجود دارند، برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۰۰ دانشجوی اصفهان در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها»
  • مناظره برای واکاوی ذهنیت «اخراج اساتید»/ لیست رسانه‌ای ۲۵ استاد اخراجی بی‌اعتبار شد
  • ۹ اپیزود از مناظره برای واکاوی ذهنیت «اخراج اساتید»/ لیست رسانه‌ای ۲۵ استاد اخراجی بی‌اعتبار شد
  • وضعیت آبگرفتگی اهواز در ایام بارندگی قابل قبول نیست
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد ابهر موفق‌ترین کانون استان زنجان شد
  • تقوی: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است
  • تاکید تقوی بر اصلاح امور فدراسیون والیبال/ ساختار انتخاب سرمربی تیم ملی درست بود
  • تقوی: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است/ ساختار انتخاب سرمربی تیم ملی درست بود
  • برگزاری مناظره میان رئیس دانشگاه تهران و اساتید اخراجی قطعی شد
  • مناظره رییس دانشگاه تهران با اساتید مدعی اخراج فردا برگزار می‌شود