Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری را موظف‌ کردیم که از درآمد حاصل از وصول جرایم قانون حفظ‌ و گسترش فضای سبز در چند منطقه‌ کمتر برخوردار از لحاظ فضای سبز اولویت‌ خرید باغات را در برنامه داشته باشد.

ایران آنلاین / علی اعطا‌ در پایان جلسه‌ امروز با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به تصویب سقف‌ درآمدی شهرداری تهران گفت: این بحث ادامه دارد و امروز صرفا حوزه‌های مأموریتی‌ در سطح کلان بررسی شدند و بررسی کد ردیف‌ها به جلسه فردا موکول‌ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تبصره‌هایی که امروز تصویب‌ شد، گفت: شهرداری تهران موظف‌ شد در انجام مأموریت‌های محوله در سال 97 در حد 5 درصد قیمت تمام شده خدمات را کاهش دهد‌.

وی با بیان اینکه بحث‌ چابک‌سازی ساختار شهرداری‌ تهران را در دستور داشتیم‌، بیان کرد: بر این اساس مقرر شد 10 درصد واحد سازمانی و عناوین‌ شغلی غیرمصوب‌ این کاهش در سال 97 در دستور کار قرار بگیرد.

اعطا‌ اظهار کرد:  در حوزه نظارت‌ شهرداری را مکلف‌ کردیم‌ که از طریق سامانه‌های الکترونیکی که ایجاد خواهد کرد و در اختیار اعضا قرار خواهد داد این امکان را فراهم کند که اعضای شورا بتوانند روی عملکرد‌ بودجه نظارت دقیق‌ داشته باشند‌.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به عوارض‌ ایمنی ساختمان‌ها گفت: در سال 91 شورای شهر‌ مصوبه‌ای تحت عنوان مجوز محاسبه‌ و اخذ عوارض ایمنی ساختمان‌ها داشته که ما مقرر کردیم‌ 100 درصد این رقم به حساب آتش‌نشانی واریز‌ شود و این سازمان هم موظف‌ خواهد بود تمام این رقم را صرف احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی کند.

وی تصریح کرد: شهرداری را موظف‌ کردیم که از درآمد حاصل از وصول جرایم قانون حفظ‌  و گسترش فضای سبز در چند منطقه‌ کمتر برخوردار از لحاظ فضای سبز اولویت‌ خرید باغات را در برنامه داشته باشد که این مناطق شامل 7، 9، 10، 11 و 17 هستند./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر

شهرداری منطقه ۷ درباره قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ‌موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهر، این روابط عمومی طی اطلاعیه اظهار کرده است:

ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداشت فضای شهر که همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده به اطلاع می‌رساند که ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می‌کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.

در نتیجه بر خلاف فضاسازی رسانه‌ای که قطع این درختان را در جهت بی‌توجهی به نگهداشت فضای سبز توسط شهرداری تلقی می‌کرد، واقعیت این است که برای حفظ فضا‌های سبز شهری و طبق قوانین موجود و با نظر کارشناسان معتبر این اتفاق موجود است و در صورت لزوم تمامی اسناد و مدارک به انتشار در خواهد آمد.

از سوی دیگر با توجه به این که آفت چوب خوار تنه درخت را به تدریج از داخل پوک می‌کند در فصولی که در شهرمان باد و طوفان وجود دارد، شکستن و افتادن این درختان به جان و مال شهروندان آسیب می‌زند.

در پایان اعلام می‌کند که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی تمامی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه هستیم.

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • خروج علیه شهردار تهران
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر