Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@10:05:10 GMT

پرداخت ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران با تاخیر سه ماهه

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۰۳۲۰

پرداخت ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران با تاخیر سه ماهه

رکنا: نماینده مردم زرین‌دشت با انتقاد از وضعیت پرداخت مطالبات گندمکاران گفت که حداقل ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران با تاخیر سه ماهه پرداخت شده است.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، رضا انصاری در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس ابتدا به وزیر نیرو تذکر داد و گفت: آقای وزیر آیا خبر دارید ظرفیت سد رودبار داراب به لطف بارش‌ها در سال گذشته تکمیل شده اما مردم زرین‌دشت از آب شرب محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر از این موضوع خبر دارید وای بر شما و اگر خبر هم ندارید باز هم وای بر شما. به چه دلیل آب وجود دارد اما برای کامل شدن خط انتقال آب از سد رودبار داراب به زرین‌دشت مشکل وجود دارد؟ صبوری مردم در یک نقطه لبریز می‌شود و خسران آن متوجه شما و مدیران‌تان خواهد شد.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: چرا حقوق کشاورزان در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران تضییع شده، حداقل ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران با تاخیر سه ماهه پرداخت شده، ضمن اینکه دیرکرد این تاخیر حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است. همچنین از کمیسیون کشاورزی تقاضا می‌کنم در زمینه حقوق از دست رفته کشاورزان فعال‌تر برخورد کنند.

وی در تذکری به رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی، گفت: طبق ماده ۳۰ قانون Law احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، دولت موظف است با بکارگیری سازوکارهای لازم سالانه ۱۰ درصد تخلفات جاده‌ای را کاهش دهد، چرا این حکم عملی نشده است؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات ناشران چهارمین نمایشگاه کتاب کیش پرداخت شد

مطالبات ناشران حاضر در چهارمین نمایشگاه کتاب کیش به حساب آنها واریز شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مطالبات ناشران حاضر در چهارمین نمایشگاه کتاب کیش با انجام بررسی‌های لازم از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران به حساب آنها واریز شد.

در آیین‌نامه نمایشگاه‌های استانی کتاب پیش‌بینی شده که مطالبات ناشران پس از ارائه صورت حساب نهایی نمایشگاه، حداقل یک ماه بعد از اتمام نمایشگاه انجام شود؛ اما با تلاش انجام شده، مطالبات ناشران زودتر از حداقل مدت زمان مقرر شده به حساب آنها واریز شد.

حضور ناشران ایرانی و نمایندگان گرنت در فلوشیپ ادبی استانبول

چهارمین نمایشگاه کتاب کیش از شنبه (پنجم اسفند 1402)  فعالیت خود را آغاز کرد و جمعه (یازدهم اسفند‌ماه 1402) به کار خود پایان داد. در این رویداد تازه‌های نشر کشور از ٣ ناشر در حوزه‌های عمومی، کودک و نوجوان، کمک آموزشی، زبان، دانشگاهی و دیجیتال به مخاطبان عرضه شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پر بحث‌ترین‌های ایمنا در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روز‌های پایانی سال
  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روزهای پایانی سال
  • خبر خوش برای فرهنگیان
  • مطالبات ناشران چهارمین نمایشگاه کتاب کیش پرداخت شد
  • خارجی‌های پرسپولیس پولدار شدند
  • تاخیر در پرداخت عیدی معلولان بهزیستی را گلایه‌مند کرد
  • افزون بر ۹۲ درصد مطالبات چایکاران کشور پرداخت شد
  • پرداخت مرحله دوم مطالبات یارانه شیرخشک به داروخانه‌ها
  • تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمان توسط بیمه دانا فرهنگیان را گلایه‌مند کرد