Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، مدیرکل ورزش وجوانان استان ، با اشاره به نگاه جوانگرایی و جوان باوری دولت و در رأس آن دکتر سالاری استاندار گیلان گفت : با پیگیریهای مجدانه و تلاشهای شبانه روزی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص جذب و استخدام جوانان و قهرمانان ملی ، مقدمات استخدام 12 نفر از قهرمانان مرد وزن فراهم و 6 نفر از آنها نهایی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود رهنما با تقدیر و تشکر از استاندار گیلان و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان گفت : به زودی با سپردن مسئولیتهای اجرایی به جوانان ، به معنای واقعی جوان باوری و بهره مندی از پتانسیل های بکر جوانان نخبه را در عمل نشان خواهیم داد . وی افزود : این اداره کل خود را موظف می داند تا در مورد مابقی قهرمانان نخبه ورزشی و جوانان برجسته برای جذب و استخدام پیگیر باشد. رهنما ساماندهی و جذب قهرمانان ورزشی را موجب ایجاد انگیزه و امید در میان دیگر جوانان دانست و گفت : این مسئله باعث می شود تا جوانان بیشتری به سوی ورزش و فعالیتهای حرفه ای ورزش گرایش پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار قزوین برای کشف استعدادهای ورزشی

استاندار قزوین گفت: در حوزه موضوعات آمایشی استعداد‌یابی هم از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه خیلی از استعدادها به دلیل نقص در این حوزه کشف و شکوفا نمی‌شوند و اگر در این حوزه قدم برداریم بهره‌وری افزایش پیدا خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی استان قزوین اظهار داشت: امسال، سال پر خیر و برکتی برای ورزش استان بود و قزوین در ورزش های قهرمانی، توسعه ورزش، ایجاد زیرساخت و ظرفیت سازی برای ورزش همگانی اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

وی افزود: جا دارد از مردم خوب استان به دلیل حمایت از ورزش تشکر ویژه ای داشته باشیم، حضور مردم در مسابقاتی از جمله لیگ برتر کشتی و حمایت از تیم تاکستان و سایر مسابقات اقدام ویژه و جذابی بود، در کنار تمامی اینها حمایت و حضور مردم در مسابقات شمس آذر بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و توانسته منجر به ایجاد نشاط در سطح استان شود.

اعلایی با بیان اینکه حضور شمس آذر در مسابقات لیگ برتر یکی از اتفاقات ویژه سال 1402 بود، اضافه کرد: تیم شمس آذر علاوه بر ایجاد شور و نشاط، منجر به شناساندن ظرفیت‌های استان و ایجاد ظرفیت برای کشور برای توسعه مجموعه های ورزشی غیرمرتبط با دولت و بخش خصوصی شد که این موضوع هم نیازمند قدردانی و تقدیر است.

استاندار قزوین اظهار داشت: مسابقه فردای تیم شمس آذر در مقابل تراکتور‌سازی تبریز هم مهم است و امیدواریم با حمایت و حضور هواداران برد بازی رفت در بازی فردا هم تکرار شود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به طرح آمایش ورزش استان قزوین ادامه داد: یکی از عمده‌ترین مسائل کشور مسئله عدم بهره‌وری در تمامی حوزه‌ها‌ست و یکی از موضوعات مهم در زمینه عدم بهره وری عدم توجه به آمایش است، موضوعی که باید در تمامی حوزه ها از جمله ورزش در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: عدالت با بررسی نیازهای آمایشی تحقق پیدا می‌کند و طرح آمایش می‌تواند اطلاعات آماری مناسبی را در حوزه میزان امکانات و کمبود آن در بخش های مختلف ارایه دهد و برنامه ریزی را برای توسعه ورزش فراهم نماید.

اعلایی گفت: در حوزه موضوعات آمایشی استعداد‌یابی هم از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه خیلی از استعدادها به دلیل نقص در این حوزه کشف و شکوفا نمی‌شوند و اگر در این حوزه قدم برداریم بهره‌وری افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • عیادت وزیر ورزش از پیشکسوت بسکتبال
  • صنایع زنجان اقبالی برای حمایت از تیم های ورزشی ندارند
  • روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان شتاب می گیرد
  • کاروان خانه‌های ورزشی روستایی
  • ۸۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به باشگاه‌داران استان مرکزی اعطا شد
  • ظرفیت سالن‌های فوتسال گناباد جوابگوی تماشاگران نیست
  • نشست استاندار با روسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین 
  • دستور استاندار قزوین برای کشف استعدادهای ورزشی
  • برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال