Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛  امیدی ضمن ارائه ی گزارش عملکرد 4 ساله به اعلام برنامه های 4 سال آینده پرداخت. 

 4 رویکرد اصلی در 4 سال گذشته در هیئت وزنه برداری استان دنبال شده است که شامل:  1- تقویت و ترویج منش پهلوانی در ورزشکاران، ایجاد فضای سالم رقابتی توأم با احترام و میدان دادن به جوانان و احترام به پیشکسوتان 2- استعدادیابی 3- آموزش و کار علمی 4- ایجاد فضای سالم رقابتی بین شهرستان ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برگزاری لیگ متمرکز برای اولین بار در استان نمود  عینی از ایجاد  فضای سالم رقابتی بین شهرستان ها ست. 

  53 مدال رنگی ملی و بین المللی در 4 سال گذشته حاصل تلاش وزنه برداران زنجانی بوده است که امیدواریم در سال های آینده نوجوانان زنجانی را در رده ی بزرگسالان  از اعضای تیم ملی و مدال آوران آسیایی جهانی و المپیکی ببینیم. امیر عزیزی و حسین سلطانی از نوجوانان آتیه دار وزنه برداری استان هستند که دارای مدال جهانی می باشند. 

 درمربیگری پیشرفت چشمگیری در این 4 سال حاصل شده است و مربیان در درجه های مختلف تربیت وبرخی ارتقاء یافته اند ودر بخش بانوان نیز مربیان بسیار خوبی تربیت شده و مدارک لازم را أخذ کرده اند.

 در داوری نیز با برگزاری دوره های مختلف از جمله دوره های دانش افزایی در درجه های مختلف درخشش فوق العاده ای داشتیم و تنها در سال 96 24 داور در سطح درجه 3 تربیت کرده ایم. 

 فعالیت های فرهنگی گسترده ای در هیئت ورزنه برداری انجام شده است که بخشی از آن ها شامل امورات مربوط به خیریه و  مسائل زیست محیطی بوده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مازندرانی رئیس فدراسیون والیبال شد

در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال که در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد، میلاد تقوی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.

میلاد تقوی که ساروی است با کسب ۶۱ رای از مجموع ۶۷ رای اعضای مجمع برای ۴ سال بر مسند ریاست فدراسیون والیبال نشست.

محمود افشار دوست دیگر کاندیدای مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ۴ رای کسب کرد.

میلاد تقوی سابقه ریاست هیات والیبال مازندران و دبیرکلی و عضویت کمیته فنی فدراسیون والیبال را نیز در سابقه کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۸ می‌شود؟
  • پایان مسابقات وزنه برداری بانوان در سمنان
  • کردستان| گلایه‌های قهرمان وزنه‌برداری آسیا از بی‌توجهی مسئولان/ بعد از کسب مدال کسی سراغم را نگرفت
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • علی داودی: مطمئنم در پاریس مدال می‌گیرم
  • مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال
  • انتخاب یک مازندرانی بعنوان رئیس فدراسیون والیبال کشور
  • یک مازندرانی رئیس فدراسیون والیبال شد
  • حساب‌های هیات وزنه‌برداری کرمانشاه مسدود شد
  • آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال