Web Analytics Made Easy - Statcounter


شهردار تهران در حاشیه افتتاح پروژه های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی منطقه ۱۷ طی سخنانی از افتتاح مجموعه ای از پروژه ها در سه یا چهار منطقه دیگر شهر تهران تا پایان سال خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، محمد علی نجفی ضمن بیان این مطلب  گفت: به دنبال آن هستیم که پروژه های موجود تا حد ممکن با سرعت بیشتری تکمیل شود تا از این طریق بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم ارایه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: پروژه های منطقه ای شامل پروژه های نسبتا کوچک با حجم مالی زیر پنج میلیارد تومان است که همه فعالیت های مناطق را تحت پوشش قرار می دهد و از این رو، این افتتاحیه شامل پروژه های کوچک و بزرگ در بخش های مختلف مسکونی، تجاری، فضای سبز، ورزشی، عمرانی و ترافیکی است که کلیه بخش های کاری شهرداری را پوشش می دهد.

شهردار تهران در ادامه به برنامه مدیریت شهری برای نوسازی بافت های فرسوده اشاره و تاکید کرد: شهرداری با حمایت و کمک دولت و به خصوص شخص رئیس جمهوری برنامه جدیدی را در نوسازی بافت فرسوده آغاز کرده است که اگر این برنامه به اجرا درآید و سرعت بگیرد، سرعت نوسازی بافت های فرسوده چندین برابر گذشته خواهد شد.

به گفته نجفی، در طول ۱۵ سال گذشته تنها ۴۰ درصد بافت فرسوده نوسازی شده است اما امید می رود که طی پنج سال آینده، بتوانیم نیمی از بافت فرسوده باقی مانده را نیز نوسازی کنیم.

وی عنوان کرد: هفته پیش مراسم شروع پروژه های نوسازی بافت فرسوده در منطقه ۱۷ کلنگ زده شد و این نوید را به ساکنان بافت های فرسوده می دهم که طی سال های ۹۷ و ۹۸ برنامه های نوسازی سرعت بالایی پیدا خواهد کرد.

شهردار تهران در ادامه با اشاره به رونمایی از پروژه صدور هفت روزه پروانه ساختمانی، از اجرای آزمایشی این طرح در منطقه ۱۷ خبر داد و گفت : امیدواریم پس از طی مرحله آزمایشی بتوانیم این برنامه را به کل شهر تهران تسری داده و به مردم نوید دهیم که هفت روز پس از تقاضا، پروانه ساختمانی آنها صادر شود.

true برچسب ها : بافت فرسوده شورای شهر تهران محمد علی نجفی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی برای نوسازی بافت های فرسوده در کشور از سوی وزیر راه وشهرسازی در تمامی بخش ها و محلات هدف تاکید شده است گفت:  در وزارتخانه با محوریت شرکت بازآفرینی شهری ایران تأکید دارد، تصریح کرد: طبق هدف گذاری های صورت گرفته امسال   حداقل ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در این بافت‌ها در دست نوسازی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون در ۸۶ شهر و ۳۸۱ محله ۳۷۴ حلقه میانی تشکیل شده است افزود:  در ۲۶۱ محله هدف بازآفرینی شهری تعداد ۴۴ هزار و ۸۷۵ مورد بسته تشویقی به صورت چهره به چهره بین ساکنان محلات هدف توزیع و اطلاعات لازم در خصوص انواع تسهیلات شهرسازانه و مالی برای نوسازی مسکن در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

آیینی با بیان اینکه اعضای شوراهای شهر به شکل مستقیم با مردم در ارتباط هستند و می‌توانند نقش موثری در نوسازی بافت های فرسوده داشته باشند افزود:  استفاده از ظرفیت سازمان امور اجتماعی کشور تأکید دارد و باید با برنامه‌ریزی از تمام این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: تشکیل و آموزش حلقه‌های میانی بسیار مهم است؛ زیرا هیچ ارتباطی نمی‌تواند به اندازه ارتباط چهره به چهره تأثیرگذار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات