Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@22:12:08 GMT

قطار پیشرفت انقلاب توقف ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۰۸۲۱

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، عبدالوحید فیاضی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در اجتماع کثیر مردم قرچک به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز مردم به پاس گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب گردهم آمده‌اند، گفت: قطعاً می‌توان گفت معجزه امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی به صحنه آوردن مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مردم، رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند تا به عزت برسند و استقلال برای کشورشان ایجاد کنند هر چند که دشمن در این مدت مداوم درصدد فتنه‌انگیزی بوده و همیشه قصد جلوگیری از پیشرفت کشور را دارد.
فیاضی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: این مردم معجزه‌اند که با وجود تحریم‌ها، تهدیدات دشمن و مشکلات اقتصادی امروز بعد از گذشت ۳۹ سال از انقلاب اسلامی با استقامت در صحنه ایستاده و همچنان پایبند به آرمان‌های امام و انقلاب و گوش به فرمان ولایت هستند. این در حالی است که عده‌ای معلوم‌الحال با طرح مشکلات مردمی می‌خواستند مردم را از انقلاب دلسرد کنند.
وی خطاب به راهپیمایان گفت:‌ ای مردم به راه انقلابی خود ادامه دهید و هرگز سست نشوید، از غافله انقلاب عقب نمانید، ما چه باشیم و چه نباشیم اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام(ره) همواره جاویدان خواهد ماند.
نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای از مسئولان با رفتار خود از قطار پیشرفت انقلاب پیاده شدند، گفت: مسئولان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده، از ایشان حمایت کنند و به فکر مشکلات معیشت مردم باشند.
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز ما اینجا نیامدیم که به آمریکا بگوییم که به ما پناه دهد، بلکه با حضورمان آمده‌ایم تا مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران بزنیم، بگوییم نظام ستمشاهی را که برچیدیم و همواره آزادی به ارمغان رسیده از خون شهدا را گرامی خواهیم داشت.
فیاضی در پایان با بیان اینکه کشور ما در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، خطاب به مسئولان گفت: به جوانان داخل اعتماد کرده و از افکار غربی دوری‌ کنید، اقتصاد مقاومتی را در کشور گسترش دهید، درب واردات بی‌رویه را ببندید و از اقتصاد داخلی حمایت کنید.

محمد فرخی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح پنجشنبه در مراسم سالروز شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهید حجازی با ویژگی‌های شاخص و نمونه خود اقدامات بسیار گرانبهایی را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار در اوج توطئه‌های دشمن در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی با آرامش خاطر اقدامات ارزنده‌ای را مبتنی بر فرامین امامین انقلاب انجام می‌داد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه شهید حجازی با استفاده از آموزه‌های دینی در راستای اهداف الهی انقلاب اسلامی حرکت می‌کرد اظهار کرد: صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های شاخص شهید سید محمد حجازی گفت: صبر و استقامت، ایمان به خدا، رعایت نظم و انضباط، اعتماد به نفس بالا، اخلاق، رفتار و کردار نیک بخش کوچکی از ویژگی‌های این شهید والا مقام محسوب می‌شود.

کد خبر 6081875

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت