Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ایرج حریرچی  سخنگو و قائم مقام وزیر بهداشت عصر امروز در آئین رونمایی از کتاب پزشک پرواز که در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: شهید مصطفی علمدار بیش از 120 بار به اتاق عمل رفته بود و ما باید این مسائل را به نسل های بعد از جنگ منتقل کنیم، زیرا خیلی اوقات کوتاهی خودمان را در خصوص شهدا از یاد می بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما باید از نسل طلایی بچه های جنگ استفاده کنیم، زیرا زمان دسترسی و ثمردهی این نسل در حال گذران است و به نظرم جامعه پزشکی شاگرد مکتب اسلام بوده و با تلاش فراوان و پیشرفت زیاد تمام خدمات درمانی مفید را برای همه 80 میلیون ایرانی ارائه می دهد و کشور را از اعزام بیماران به خارج از کشور بی نیاز کرده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه جامعه پزش کی  در زمان جنگ و دوران ناملایمات اقتصادی مثل دهه 70 دوشادوش مردم بوده است و با از خودگذشتگی های فراوان دوران تحریم های ناجوانمردانه را با وجود تأخیر 14 ماهه حقوقشان گذران کردند.

حریرچی عنوان کرد: جامعه پزشکی حق دارد نسبت به برخی مشکلات گله مند باشد و با توجه به اینکه در مناطق محروم و بیمارستان های دور افتاده خدمت می کنند انتظار به حقی دارند که حقوق و کارانه خود را به موقع دریافت کنند؛ به نظرم جامعه پزشکی تلاش زیادی در خدمت رسانی به مردم کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت در آئین رونمایی از کتاب پزشک پرواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها ویترین خدمات دولت و جبهه اصلی خدمات‌رسانی در جامعه هستند

ایسنا/کردستان استاندار کردستان با بیان اینکه کار در شهرداری کار بسیار سختی است، خاطرنشان کرد: هیچ دیواری کوتاه‌تر از شهرداری نیست و همه زورشان به شهرداری می‌چربد.

اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه امروز(۲۷ اسفندماه) در نشست با شهرداران شهرهای تابعه کردستان اظهار کرد: نام‌گذاری روز شهادت شهید باکری بزرگ‌مردی که اسوه کارآمدی و اخلاص است به نام روز شهردار، اقدامی ارزشمند و بجاست.

وی تصریح کرد: شهید باکری مجسمه‌ای از اخلاص و فروتنی و تواضع بود و تنها شهیدی است که هرگز پیکرش بر نمی‌گردد.

استاندار کردستان افزود: امیدواریم همه ما بتوانیم شهدا را مقتدای خود و مورد الگو قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کار در شهرداری کار بسیار سختی است، خاطرنشان کرد: هیچ دیواری کوتاه‌تر از شهرداری نیست و همه زورشان به شهرداری می‌چربد.

زارعی‌کوشا گفت: همه نوع خدمت از فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و غیره در شهرداری وجود دارد و کار، کار سختی است ولی جبهه اصلی خدمت‌رسانی هم شهرداری‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه کار در شهرداری مستمر بوده و تعطیل‌بردار نیست، افزود: خدمت به مردم بالاترین ارزش‌هاست.

استاندار کردستان خواستار برگزاری یک همایش یک روزه با حضور شهرداران شد بتوان از درون آن چند کار ویژه در بیاوریم.

وی اضافه کرد: دولت در حوزه‌های مختلف، اقتصادی و عمرانی و غیره خدمت و کار می‌کند اما معتقدم شهرداری‌ها ویترین خدمات نظام هستند.

زارعی‌کوشا افزود: اگر مردم از خدمات شهری رضایتمندی نداشته باشند به عملکرد نظام تعمیم داده می‌شود، اگر مدیریت شهری چابک باشد قطعا خروجی آن منجر به رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: گاهی پروژه‌های چند هزار میلیاردی تاثیری که در اجرای یک پل در شهروندان ایجاد می‌شود را ندارد و این مصداق تاثیرگذاری خدمات در شهرداری‌هاست.

وی با تاکید براینکه کار در شهرداری پرستیژ و کلاس نمی‌شناسد، اذعان کرد: شهردارانی موفق هستند که از میز و صندلی مدیریتی فاصله گرفته و در کف میدان حضور دارند و کار میدانی انجام می‌دهند.

استاندار کردستان گفت: کار میدانی هم می‌تواند رضایتمندی ایجاد کند و هم بازخورد زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه منابعی که بتواند گره‌های شهرداری‌ها را باز کند در اختیار دولت نیست، اذعان کرد: با اقداماتی که صورت گرفت امروز در وضعیت خوبی قرار داریم و شاهد حرکت‌های بزرگ عمرانی در شهرهای مختلف هستیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: حرکت به سمت کارهای مشارکتی و پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی باید در اولویت شهرداری‌ها قرار گیرد.

زارعی‌کوشا در پایان سخنانش ضمن تقدیر از شهرداری‌های سنندج و سقز بخاطر انتشار آگهی‌ها از طریق سامانه ارشاد، خواستار این رویه در دیگر شهرداری‌های تابعه کردستان شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آمادگی حوزه بهداشت و درمان زنجان برای خدمت‌رسانی درتعطیلات نوروز
  • دستور اژه‌ای به بخش‌های قضائی برای خدمت‌رسانی در ایام نوروز
  • آمادگی مراکز سلامت فارس برای خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی
  • مراکز سلامت فارس آماده خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز هستند
  • آمادگی مراکز سلامت فارس برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی
  • شهرداری‌ها ویترین خدمات دولت و جبهه اصلی خدمات‌رسانی در جامعه هستند
  • سال آینده خدمت رسانی به مردم تسریع خواهد شد
  • ۵ چالش جامعه ایرانی در ۱۴۰۳؛ پیش‌بینی‌ها چه می‌گویند؟
  • ۵ چالش جامعه ایرانی در ۱۴۰۳
  • شهرداری‌های دیلم برای خدمت رسانی به مسافران تلاش کنند