Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاحبه جالب رئيس دولت اسپانیا درباره رئال مادرید.

طرفداری - ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا که از هواداران رئال مادرید است، می‌گوید دوست ندارد نیمار را در پیراهن کهکشانی‌ها ببیند.

فوق ستاره برزیلی در تابستان با 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست اما حواشی زیادی پیرامون او به چشم می‌خورد و بسیاری از رسانه‌ها می‌گویند او به زودی راهی رئال مادرید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارسلو نیز روز گذشته مدعی شد هم وطنش روزی پیراهن کهکشانی‌ها را خواهد پوشید. نیمار و یاران فرداشب باید رو در روی رئال مادرید قرار بگیرند.

به گزارش مارکا، با این حال، ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا که از هواداران و اعضای رئال مادرید است، می‌گوید:

دوست ندارم نیمار را در پیراهن رئال مادرید ببینم. ام باپه؟ نمی‌دانم که آیا مادرید باید او را به خدمت می‌گرفت یا نه اما بیل، بنزما و کریستیانو تا همین چند وقت پیش همگی فوق ستاره بودند و حالا همه آنها را زیر سوال می‌برند. بازی با پاری سن ژرمن؟ درباره لیگ قهرمانان اروپا صحبت می‌کنیم. جامی که ما سه بار در چهار سال اخیر آن را فتح کرده‌ایم. به عبارتی این جام، جام رئال مادرید است و به نظرم می‌توانیم به صعود تیم امیدوار باشیم. من از سال 1986 عضو رئال مادرید هستم و در این مدت، شادی‌ها و لذت‌های فراوانی با این تیم تجربه کرده‌ام. خاطراتی مثل قهرمانی اروپا در سال 1998. خاطرات تلخی هم بوده مثل بازی با لیورپول در سال 1981. 

هنوز موفق نشده‌ام واندا مترو پولیتانو را از نزدیک ببینم. امیدوارم بتوانم در بازی اسپانیا و آرژانتین این افتخار نصیبم شود. وضعیت بارسلونا؟ آنها اکنون 7 امتیاز نسبت به اتلتیکو مادرید برتری دارند. گرچه بارسا را مثل سالیان قبل نمی‌بینم اما فکر نمی‌کنم انها صدر را از دست بدهند. بارسا هنوز مسی را دارد. والورده؟ او در کنترل اوضاع خیلی خوب عمل می‌کند. در هر تیمی که بوده از جار و جنجال دوری کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال