Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:45:06 GMT

قابل توجه داوطلبان آخرین ماراتن سال ۹۶

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۰۹۴۶

قابل توجه داوطلبان آخرین ماراتن سال ۹۶

چند نکته کلیدی قبل از آزمون دکتری که باید بدانید ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، درست 10 روز به آغاز ماراتن آزمون دکتری سال 97 فرصت باقی مانده است؛ رقابتی که با حضور 234 هزار و 454 نفر برگزار خواهد شد که تعداد 100 هزار و 622 نفر معادل 92/42 درصد داوطلبان زن و تعداد 133هزار و 832نفر معادل 08/57 درصد داوطلبان مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تقویم سازمان سنجش آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1397 چهارشنبه آغاز می‌شود و داوطلبان از اول اسفندماه باید اقدام به دریافت کارت ورود به این آزمون کنند. اما در این آزمون نکاتی قابل‌توجه وجود دارد؛ آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 30بهمن 96در مقاطع کارشناسی‌ارشد یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده یا تا تاریخ 31شهریور 97در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند، در این مرحله باید نسبت به ویرایش یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان 30بهمن 96) یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا 31شهریور 97) تا تاریخ 30بهمن 96اقدام کنند. داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران و ستادکل نیروهای مسلح) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ پنجم اسفند 96به ارگان مربوطه مراجعه کنند. داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (وزارت جهاد کشاورزی) لازم است حداکثر تا تاریخ چهارم اسفند 96به قسمت ویرایش کارت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1397در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح کنند تا در صورت تایید نهایی توسط ارگان ذی‌ربط، سهمیه برای فرد اعمال شود، در غیر این صورت داوطلب با سهمیه آزاد گزینش خواهد شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل‌قبول نیست.

منبع: فرهیختگان

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R1359/P1359/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان

دفترچۀ سوالات منتشر شد و کلید اولیۀ سوالات از سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در دسترس خواهد بود.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان
  • آغاز ماراتن کنکور هنر و زبان‌های خارجه
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • آغاز ماراتن علمی ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندران
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳