Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنخل دی ماریا هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن به هم تیمی های سابقش در رئال مادرید هشدار داد که آن ها را دست کم نگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنخل دی ماریا هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن به هم تیمی های سابقش در رئال مادرید هشدار داد که آن ها را دست کم نگیرند. روز چهارشنبه از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و پاریسن ژرمن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم وضعیت کاملا متفاوتی را در لیگ های داخلی سپری می کنند. رئال مادرید اصلا وضعیت خوبی در لالیگا ندارد و با هفده امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا صدر نشین در جایگاه چهارم قرار دارد. اما در آن سو پاریسن ژرمن با فاصله دوازده امتیازی نسبت به موناکو در رده اول لوشامپیونه است.

به نقل از وبسایت مارکا، پاریسن ژرمن در فصل گذشته لیگ قهرمانان در دیدار رفت موفق شد با نتیجه ۴-۰ بارسلونا را در هم بکوبد، اما در نیوکمپ با حساب ۶-۱ بازنده شد تا به نوعی یکی از بهترین کامبک های تاریخ فوتبال را رقم بزند. حال دی ماریا طی مصاحبه ای با وبسایت رسمی باشگاه پاریسن ژرمن در خصوص دیدار چهارشنبه شب می گوید:

ما از فصل پیش قوی تر شده ایم. شما در این دیدار ها نیاز به استعداد و تلاش بیشتری دارید. همچنین به کمی شانس نیز احتیاج دارید تا بتوانید برنده شوید. رئال مادرید تیم بسیار خوبی است و همیشه نمایش خوبی در لیگ قهرمانان از خود ارائه داده است. وقتی آهنگ لیگ قهرمانان به صدا در می آید، بازیکنان در بهترین حالت خود قرار می گیرند. کاملا لیگ قهرمانان با دیگر لیگ ها متفاوت است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم

2 سال از کامبک تاریخی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی گذشت.

دانلود (24.4MB)

دیگر خبرها

  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم