Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:خانم  وجیهه روحبخش معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها کیش بیان کرد:  هدف از برگزاری این نشست، گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب است که همه ما مدیون خون این شهدای عزیز هستیم.

در این نشست همسر شهید خانم شهره پیرانی مجلس را با یاد و خاطره شهید علم مزین نمود و در رابطه با خصوصیات اخلاقی و رفتاری و همچنین نحوه شهادت آن عزیز صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داریوش رضایی‌نژاد دانشجوی دکترای مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بود که در ۱ مرداد ۱۳۹۰ و در سن ۳۵ سالگی به ضرب گلوله در مقابل منزلش و در برابر چشمان همسر و دختر خردسالش به قتل رسید.

 

انتها یپام/با

 

حضور خانواده شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد در مدرسه علمیه الزهرا س کیش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا