Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@06:42:36 GMT

خونه به خونه با اسکوچیچ متوقف نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۱۴۱۵

خونه به خونه با اسکوچیچ متوقف نمی شود

رکنا: دراگان اسکوچیچ با تعویض طلایی خود موفق شد در چهارمین دیدار با خونه به خونه به سومین پیروزی دست یابد.

روز دوم هفته ی بیست و سوم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 5 دیدار دنبال شد و در حساس ترین مسابقه ی این دیدار شاگردان درگان اسکوچیچ موفق شدند، نفت مسجد سلیمان صدرنشین این رقابت ها را در ورزشگاه هفتم تیر بابل که باز هم مملو از هواداران پرشور بابلی بود، با گل دقایق 86 مجتبی رمضانی که در دقیقه 79 وارد زمین شده بود، شکست دهند و به 4 امتیاز صدر جدول برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکوچیچ از هفته بیستم جایگزین جواد نکونام شد و با پیروزی مقابل صبای قم کار خود را آغاز کرد. خونه به خونه در دیدار بعدی برابر فجرسپاسی به تساوی دست یافت، اما در دو دیدار حساس و سرنوشت ساز بعدی مقابل نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان به برتری دست یافت، تا فاصله ی خود را با صدر جدول به کمترین مقدار طی فصل برساند.
شاگردان اسکوچیچ با این پیروزی 42 امتیازی شدند و با توجه به پیروزی بادران مقابل راه آهن که این تیم را 43 امتیازی کرد، در فاصله ی 4 امتیازی شاگردان محمود فکری در رتبه ی سوم جدول رده بندی قرار گرفتند، تا امیدوارتر از هر زمانی به لیگ برتری شدن بیاندیشند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان؛ خیبر به صدر صعود کرد

خیبر از لغزش چادرملو نهایت استفاده را کرد به صدر جدول صعود کرد

طرفداری | هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان با اتفاقات هیجان انگیزی همراه بود. خیبر خرم آباد با پیروزی مقابل مس کرمان و لغزش چادرملو اردکان، به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

در حساس ترین بازی هفته، چادرملو اردکان در خانه مغلوب مس سونگون شد. این شکست، صدرنشینی را از چادرملو گرفت و آنها را به رتبه دوم جدول فرستاد.

خیبر خرم آباد با پیروزی 2 بر 1 مقابل مس کرمان، به صدر جدول رده بندی صعود کرد. شاگردان عبدالله ویسی با 52 امتیاز، در حال حاضر در بهترین موقعیت برای صعود به لیگ برتر قرار دارند.

فجر سپاسی با پیروزی مقابل شهرداری آستارا، به رتبه سوم جدول صعود کرد. این تیم مدعی، در تلاش است تا با کسب نتایج خوب در ادامه فصل، به جمع مدعیان صعود اضافه شود.

در سایر دیدارهای این هفته، شاهین بندرعامری و آریو سالامشهر به پیروزی رسیدند و مس شهر بابک مقابل نفت و گاز گچساران متوقف شد.

جدول رده بندی:

خیبر خرم آباد - 52 امتیاز چادرملو اردکان - 51 امتیاز فجر سپاسی - 48 امتیاز

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • عیدی ۳ امتیازی استقلال به هواداران/ اوسمار مچ عنایتی را خواباند
  • (عکس) جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست‌ویکم
  • لیگ یک/ صدر باز هم عوض شد، ۴ مدعی و ۲ صعودکننده
  • هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان؛ خیبر به صدر صعود کرد
  • فرایبورگ ۲ - ۳ لورکوزن/ شاگردان ژابی همچنان روی نوار برد+ فیلم
  • میلان برد و جای یوونتوس در رده دوم را گرفت
  • توقف خانگی یوونتوس مقابل جنوا/ تداوم روزهای بد شاگردان آلگری
  • رکورد فاجعه پیکان مقابل پرسپولیس؛ فقط یک مساوی!
  • پیروزی شهداب مقابل ایفاسرام/ شاگردان تندروان سومین تیم صعودکننده
  • شکست تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل طبیعت در دیدار دوم پلی آف