Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید نصیر زارع در نامه‌ای به خانواده نوشت: هدف من از رفتنه به جبهه نه برای گرفتن انتقام و نه برای این است که وقتی شهید شوم به بهشت بروم بلکه تنها هدفم از این کار تداوم انقلابم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ماسال نیوز،  ۲۴ بهمن ماه سالروز شهادت شهید نصیر زارع است. این شهید والامقام که در چنین روزی در سال ۶۴ و در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسید در فرازی از وصیت‌نامه خود در هفتم شهریور ماه سال ۶۴ و تنها چند ماه قبل از شهادت هدفش از جهاد و حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را تداوم انقلاب عنوان کرده است:

«پدر و مادر و همسر عزیزم! دعا کنید که مرگ من شهادت در را ه خدا گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر و مادرم! من، فرزندتان نصیر زارع با یاد خدا به جبهه می‌روم، خدای من شاهد است که نه برای گرفتن انتقام و نه برای اینکه وقتی شهید شوم به بهشت بروم تنها هدفم از این کار احیای دینم و تداوم انقلابم می‌باشد …  مادر و  همسر عزیزم! وقتی که من شهید شدم برای من هیچ گریه نکنید و برای من خرج زیادی نکنید چون شهادت نصیب هر کسی نخواهد شد»

شهید زارع همچنین تنها ۲ روز قبل از شهادتش در نامه ای به سید جلال محمدی از پاسداران شهرستان ماسال و پدر همسر خود نوشت:

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

جناب آقای سید جلال محمدی! ضمن عرض سلام، سلامتی شما پاسدار را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم و امیدوارم تمام اوقات زندگی پر برکتت را با پیروزی و موفقیت سپری نمائی … امکان دارد به همین زودی حمله بشود. هواپیمای صدام پدرسگ دو دفعه آمده اطراف ما را بمباران کرده است. ما خلاصه شانس آورده‌ایم. ما همیشه به جزیره می رویم. فقط برای ما دعا کنید که انشاالله با پیروزی نهایی برگردیم.

چند بیت شعر:

از خوان خون گذشتند صبح ظفر سواران

پیغام فتح دارند آنسوی جبهه یاران

در خط سرخ آتش نعشی ستاره می‌سوخت

خون‌‌نامه‌ی نبرد است آیین پاسداران

قربانت نصیر فقط نامه ۶۴/۱۱/۲۲

شهید زارع نفر سمت چپ

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ عملیات مشترک گردان‌های قسام و گردان‌های شهید جهاد جبریل

ویدئویی از هدف قرار دادن مقر فرماندهی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محور نتساریم توسط گردان‌های قسام و گردان‌های شهید جهاد جبریل را مشاهده می‌کنید.

دریافت 17 MB

دیگر خبرها

  • برادر همسر رهبر انقلاب: به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • فیلم/ عملیات مشترک گردان‌های قسام و گردان‌های شهید جهاد جبریل
  • تداوم عملیات اجرایی طرح آبرسانی شهید شبان ارومیه
  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه