Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@20:29:28 GMT

تکنیک ها و مهارت های رونالدینیو در فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۱۸۹۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

مهارت ها و تکنیک های رونالدینیو در سالن فوتسال را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما مهارت ها و تکنیک های رونالدینیو ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا در سالن فوتسال را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو ده آسیس موریرا (زادهٔ ۲۱ مارس ۱۹۸۰ در پورتو الگره، برزیل)بازیکن سابق فوتبال برزیلی است که بیشتر با نام رونالدینیو گائوچو یا تنها «رونالدینیو» شناخته می‌شود. رونالدینیو، در زبان پرتغالی به معنی «رونالدوی کوچک» است و جهت تمیز دادن او از رونالدو استفاده می‌شود. او به دلیل حرکات و دریبل‌های زیبا صاحب سبک است و به همین دلیل لقب شاعر فوتبال را گزارشگران فوتبال و تماشاگران به او دادند. رونالدینیو با تیم بارسلونای اسپانیا به قهرمانی لیگ اسپانیا (۲ بار) و جام قهرمانان اروپا رسیده، و تا بحال دو بار از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال جهان برگزیده شده‌است. او از موفق‌ترین بازیکنان تیم ملی برزیل است و با این تیم به قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۲ رسیده‌است. وی بعد از جدایی از فلومیننزه در سپتامبر ۲۰۱۵، دیگر به عضویت هیچ باشگاهی درنیامد و سرانجام در ژانویه ۲۰۱۸ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، وهب مختاران افزود: طی این مدت ۲۱ هزار و ۵۷۴ نفر دوره در آموزشگاه‌های آزاد شامل ۱۳ هزار و ۷۳۷ نفر دوره برای زنان و هفت هزار و ۸۳۷ نفر دوره برای مردان برگزار شده است.

او با اشاره به فعالیت ۱۸ مرکز ثابت و چهار شعبه سیار دولتی در این استان، تصریح کرد: پارسال در مجموع ۲۷ هزار و ۴۳۶ نفردوره آموزش‌های مهارتی برای ۱۴ هزار و ۹۶۵ نفر از مردان و ۱۲ هزار و ۴۷۱ نفر از زنان در قالب بیش از ۵۰۰ حرفه در مراکز دولتی این استان ارایه شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: پارسال پنج میلیون و ۷۹۰ هزار و ۳۷۲ نفر ساعت و ۲۷ هزار و ۴۳۶ نفر دوره آموزش مهارتی در بخش دولتی به مهارت جویان ارائه شد.

وهب مختاران افزود: در آموزشگاه‌های آزاد همدان نیز پنج میلیون و ۵۴ هزار و ۸۶۳ نفر ساعت برای سه میلیون و هفت هزار و ۲۹۵ نفر زن و ۲ میلیون و ۴۷ هزار و ۵۶۸ نفر مرد برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه ۱۷ گروه هدف از آموزش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند تصریح کرد: دوره‌های آموزشی این سازمان قشر‌های مختلف شامل دانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و بنگاه‌های اقتصادی و متقاضیان مهارت آموزی، آموزش در محیط کار واقعی، معتادین بهبود یافته، نیروی‌های مسلح، زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی را پوشش می‌دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: جوانان جویای کار و افراد فاقد شغل می‌توانند از منابع، امکانات و ظرفیت‌های موجود این مراکز برای یادگیری رشته‌های فنی و حرفه‌ای از جمله جوشکاری، اتومکانیک، تراشکاری، تاسیسات، لوازم خانگی، و برودتی، برق، کشاورزی، برق الکترونیک، صنایع دستی و هنری، مالی و بازرگانی و فناوری اطلاعات بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • مهارت‌های پرتقاضا در بازار کار آینده
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • چگونه هر روز شاد و پر انرژی از خواب بیدار شویم؟
  • اسپانیا ۳ - ۳ برزیل/ درخشش نوجوانان در نبرد بزرگان + فیلم
  • تکنیک و نبوغ چاشنی گل اول ایران
  • مرد ۶۸ ساله در عرض یک دقیقه ۱۴۸ روپایی زد! (فیلم)
  • اضطراب اجتماعی، اضطراب جمعیت و راه‌های مقابله با آن
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند