Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:09:04 GMT

افتتاح آکادمی شمشیربازی اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۲۰۹۹

افتتاح آکادمی شمشیربازی اصفهان

خانه شمشیربازی اصفهان امروز رسما به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خانه شمشیربازی اصفهان دقایقی پیش با حضور رییس فدراسیون شمشیربازی، مسئولان ورزش استان و خانواده شمشیربازی و خانواده مرحوم سرهنگ پور و مرحوم لوافان (از خیران ورزشی ساز) در مجموعه ورزشی شهید نصر اصفهان به بهره برداری رسید.

محمد سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مراسم افتتاح خانه شمشیربازی اصفهان، اظهار کرد: به عنوان خادم ورزش اصفهان، خوشحالم که امروز نخستین پروژه به مناسبت دهه فجر را افتتاح می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم سرهنگ پور و مرحوم لوافان هدفی جز ارتقای ورزش و پیشرفت جوانان این مرز و بوم نداشتند.

وی افزود: خیر تنها به کسی گفته نمی شود که مکانی را ساخته باشد، بلکه شخصی مانند استاد ناظریان که برای کاراته اصفهان زحمات بسیار زیادی کشیده است نیز جزء خیران ورزش اصفهان محسوب می شود.

در ادامه این مراسم، از محمد رضایی (نایب قهرمان مسابقات جایزه بزرگ آسیا)، اعظم بختی، اسماعیل مرادی، امید زمانی، مرضیه رضایی، سمیرا سید حسینی، ثمین لطفی، امیر لطیفی، فاطمه خیر خواه، زهرا صادقی، فروزان فروغی، شروین طلوعی، محمد پوردانا، دانیال للگانی، علی امیری، جواد رضایی (مربی تیم ملی)، مهسا ایوبی، محمد مسیح تحویلیان، بهشاد کیخسروی، محمدکریم کریم زاده، آرش بغرایی و افسون عبداللهی که در سال ۹۶ برای شمشیربازی اصفهان افتخارآفرینی کرده اند، تقدیر شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| پایان کار سابریست‌ها با نهمی پاکدامن
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ راهیابی پاکدامن و رهبری به جدول ٦٤ نفره
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول