Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس هلال احمر شهرستان شمیرانات از سقوط سنگی بزرگ از کوه بر روی خودرو ال 90 در بخش رودبارقصران - جاده زردبند- شمشک - خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و یک مجروح داشت.

حسن فرهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطر نشان کرد: ظهر امروز در پی اعلام این حادثه ، نیروهای امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و با کمک عوامل آتش نشانی موفق شدند دو سرنشین محبوس در خودرو را خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این حادثه راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده و دیگر سرنشین خودرو به شدت مصدوم شده بود.
فراهانی خاطر نشان کرد: جسد فرد کشته شده تحویل پلیس شد و فرد آسیب دیده نیز توسط نیروهای اورژانس برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.
بخش رودبارقصران یکی از مناطق کوهستانی استان تهران در شهرستان شمیرانات است؛ ریزش کوه، ریزش سنگ از کوه، رانش زمین از جمله حوادث طبیعی است که در این بخش رخ می دهد.
خبرنگار: معصومه آقا امینی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7244//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند