Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت چگینی تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آغاز به کار مجموعه تلویزیونی «کوله پشتی» خبر داد و گفت: مجموعه تلویزیونی «کوله پشتی» به کارگردانی پیام صابری در 10 قسمت و در چند لوکیشن در مناطق مختلف شهر کرمانشاه از جمله منطقه تاریخی و گردشگری طاق بستان، بیستون و بازار سنتی، کارگاه نان برنجی و همچنین خیابان بهار و دهکده المپیک تهران مقابل دوربین می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص انتخاب بازیگران این سریال بیان کرد: محمد حاتمی، آشا محرابی، سوسن پرور، فروغ قجابگلو، سجاد قرگوزلو، مرتضی علی آبادی، سیروس میمنت، زهرا فراهانی، حافظ نبی زاده از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «برادر» افزود: تاکنون 5 روز از تصویربرداری این پروژه انجام شده است و اکثر بازیگران اصلی این سریال جلوی دوربین رفته اند و این مجموعه در شبکه سراسری و شبکه زاگرس روی آنتن می رود.

چگینی با بیان اینکه نگارش و بازنویسی فیلمنامه به اتمام رسیده است، در خصوص داستان این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: «کوله پشتی» روایتگر خانواده ای است که به طور دائم در حال سفر هستند و بیشتر تصویربرداری ما در جاده اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

  نگارش فیلمنامه کوله پشتی به پایان رسید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مجموعه ای از نمایش های تلویزیونی در مرکز سیمرغ رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این نمایش‌ها برگزیده جشنواره‌های مختلف هستند.
آقای مهدی رحیمیان مجری طرح مجموعه تلویزیونی «از همه ایران» با حضور در استدیوی شبکه خبر در خصوص شکل گیری این طرح گفت: مقوله تئاتر و تلویزیون­­ ارتباط تنگاتنگی از ابتدای کار تلویزیون به عنوان بستر نمایشی با هم داشتند و در گذشته هم در صدا و سیما نمایش‌های تلویزیونی بسیاری تحت عنوان تله تئاتر‌ها تولید می‌شده که از میان آثار فاخر انتخاب می‌شدند، در خود مراکز هم تولیدات خوبی داشتیم، مرکز سیمرغ هم ابتکار خوبی به خرج داد، همکاری معاونت امور استان‌ها و همکاری مراکز استانی که یک پروژه‌ای را تحت عنوان «از همه ایران» شروع کرد که مجموعه نمایش‌هایی که در جشنواره‌های مختلف از این مراکز برگزیده شدند در خود همان مراکز تولید شود با این هدف که کار تئاتر تلویزیونی و نمایش تلویزیونی در مراکز شکل گیرد و تقویت شود. ­­
وی ادامه داد: در مرحله اول ۲۰ نمایش انتخاب شده و در حال ضبط است و به ترتیب هر موقع نمایش‌ها آماده شوند، کار ضبط اتفاق می‌افتدو بعد از آن تدوین و سپس در جدول پخش قرار می‌گیرند.
رحیمیان­ در خصوص چگونگی انتخاب هم گفت: تئاتر تلویزیونی با تئاتر صحنه تفاوت‌هایی دارد، ما چیزی به اسم تئاتر تلویزیونی یا تله تئاتر به صورت نگارشی در کشور کم داریم و کمتر نوشته شده است، امیدواریم در مراکز نویسندگان این تئاتر‌ها به این سمت بیایند که برای تولدات نمایشی تلویزیون بنویسند.
وی ادامه داد: ما در مراکز استانی با ظرفیت‌ها و امکانات خوب و نیروی انسانی خوبی داریم و باید به لحاظ مالی آنها را حمایت کنیم چرا که از لحاظ فنی و دانش چیزی کم ندارند.
رحیمیان گفت: از این ۲۰ نمایش­ تا به حال سه نمایش ­از مراکز­ فارس­، اصفهان و البرز­ ضبط شده و در هفته آینده در مراکز دیگری چون­ تبریز، اردبیل و مازندران و خوزستان و سیستان و بلوچستان شروع خواهیم کرد.
وی ادامه داد: این یک شروع قضیه است و اگر نتیجه خوبی داشته باشد خود مراکز به سراغ موارد مختلفی که در استان وجود دارد، می‌روند و مرکز سیمرغ هم­ می‌تواند به آنها کمک مالی کند و معاونت امور استان‌ها هم قطعا از آنها حمایت خواهد کرد. ­
رحیمیان افزود: مراکز همکاری و علاقه مندی خوبی داشتند و در آینده هم ادامه پیدا می‌کند، با توجه به این که نیروی انسانی خوبی دارنداگر بتوانند برخی هزینه‌های جاری که گروه‌های تئاتری دارند­ پوشش دهند مقوله تولید در استان‌ها کار پیچیده و سختی نخواهد بود. ­­
وی در پایان گفت: تصور می‌کنم که مرکزسیمرغ عزم خود را جزم کرده و اراده‌ای وجود دارد برای این که این قضیه تقویت شود، ­ خود مراکز استانی اگر بتوانند موارد خوبی را پیشنهاد کنند به مرکز سیمرغ قطعا کمک خواهد شد و این کار انجام خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • تولید مجموعه ای از نمایش های تلویزیونی در مرکز سیمرغ رسانه ملی
  • فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ» بازمی‌گردد
  • بازگشت فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ»
  • «مشاور» به شبکه دو می‌آید
  • فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ» باز می‌گردد
  • «مشاور» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «مشاور» به تلویزیون می‌آید
  • «مشاور»، در شبکه دو سیما
  • فرهاد قائمیان در شبکه دو «مشاور» می‌شود