Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته(دوشنبه)شاگردان امیر قلعه نویی مقابل تیم قدرتمند الدحیل قطر به میدان رفتند و در حالی که با گل استنلی کی روش از حریف پیش بودند اما در ادامه 3گل دریافت کردند و با همین نتیجه بازی را به اتمام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الشرق قطر در گزارش امروز خود پس از این بازی نوشت: پس از بازی شب گذشته ذوب آهن و الدحیل یکی از هواداران ایرانی حاضر در استادیوم از کریم بوضیاف زننده 2گل الدحیل خواست تا پیراهنش را به او اهدا کند که این درخواست تماشاگر ایرانی با پاسخ مثبت مدافع قطری ها مواجه شد و او با کمال احترام پیراهنش را به آن هوادار ایرانی داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس

سیلوا وقتی ۲۴ سال داشت، فلومیننزه را به مقصد فوتبال اروپا ترک کرد.

تیاگو سیلوا در پایان فصل 24-2023 از چلسی جدا می شود و به باشگاه فلومیننزه برزیل خواهد پیوست. سیلوا که پیش از انتقال به میلان در سال 2009، سه سال در این تیم بازی کرده بود، قرارداد دو ساله خود با فلومیننزه را امضا کرد. این مدافع با تجربه برزیلی بعد از ۱۵ سال فعالیت در فوتبال اروپا و بازی در پیراهن میلان، پاری سن ژرمن و پاری سن ژرمن به فوتبال برزیل برمی گردد تا در آستانه ۴۰ سالگی، مقطع پایانی دوران حرفه ای خود را در کشورش سپری کند.

رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!