Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی از راه‌اندازی سامانه شهریه مدارس غیردولتی از فردا خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در بیست و دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز غیردولتی که در ساختمان شهید رجایی آموزش و پرورش برگزار شد، از راه‌اندازی سامانه شهریه از ۲۵ بهمن ۹۶ خبر داد و افزود: در این سامانه به شکلی برنامه‌ریزی شده است که کلیه مراحل تعیین و اخذ شهریه، به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و هیچ‌گونه قرارداد دستی بین اولیا و مدرسه منعقد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زینی‌وند از راه‌اندازی ۵ سامانه الکترونیکی در سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد و تصریح کرد: سامانه نظارت بر شهریه در مدارس غیردولتی، سامانه رسیدگی به شکایات، سامانه خرید خدمات آموزشی و سامانه صدور مجوز الکترونیکی از جمله سامانه‌هایی هستند که در این سازمان فعال شده‌اند.

وی ادامه داد: سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی از حذف آزمون در پایه ششم ابتدایی برای ورود به مدارس غیردولتی استقبال می‌کند و آن را گامی مثبت در جهت تحقق ساحت‌های تربیتی و اجرای سند تحول می‌داند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، خاطرنشان کرد: تقویت نظارت بر اخذ شهریه در مدارس غیردولتی و همچنین هدفمندکردن بازرسی‌ها از جمله مواردی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

در این جلسه میرزاده عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بر بومی‌گزینی در مدارس غیردولتی تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: رویداد گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و دبیران آموزش و پرورش فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد.


مهدی عابدینی افزود: در این رویداد ارائه تجربیات موفق در زمینه‌های مختلف تحولی در مردمی سازی اموزش، تحولات و مشارکت مردمی بر پایه مدرسه، تولید محتویات درسی و آموزشی و پیشرفت مهارتی دانش اموزان ارائه می‌شود.

همچنین در این رویداد دو دوره آموزشی با نام رسالت اجتماعی معلم، ماموریت مدرسه هم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • ایجاد مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی