Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران - فرماندار شهرستان گچساران گفت: پیکر جان باختگان سانحه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی در خراسان جنوبی از صبح امروز از طبس به کهگیلویه وبویراحمد در حال انتقال است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم رحیمی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی حادثه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی ۹ نفر از زائران جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ۳۴ نفر از مصدومان این سانحه نیز در بیمارستانهای طبس، فردوس و بیرجند بستری هستند.

رحیمی با بیان اینکه ۱۱ نفر از مصدومان این حادثه نیز به صورت سرپایی مداوا شده و امروز ترخیص خواهند شد، گفت: از این تعداد پنج نفر از مصدومان بیمارستان فردوس، چهار مصدوم در بیمارستان بیرجند و دو مصدوم در بیمارستان طبس امروز ترخیص می شوند.

وی افزود: متاسفانه حال یکی از مصدومان این حادثه وخیم است و این زائر فلج اندام  شده و سطح هوشیاری پایینی دارد.

رحیمی با بیان اینکه این زائر در بخش آی سی یو در بیمارستان بیرجند بستری است، اظهار داشت: سه نفر دیگر از مصدومان این سانحه نیز در بخش جراحی بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بستری هستند که احتمال قطع پای  یکی از مصدومان وجود دارد.

وی تصریح کرد: ۱۸ نفر از مصدوان این حادثه در بیمارستان بیرجند، شش نفر در بیمارستان طبس و ۱۰نفر نیز در بیمارستان شهید چمران فردوس بستری هستند و حال این مصدومان مساعد است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد