Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قروه گفت: استان کردستان استانی است که در طول 8 سال جنگ تحمیلی به عنوان دژ مستحکم نظام در مقابل گروهک ها و جریانات مختلف ضدانقلاب و رژیم بعث عراق عمل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر ، پرویز کولانی در نشست کمیته برگزاری 5400 شهید استان کردستان که در فرمانداری قروه برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری کنگره به نحو مطلوب وظیفه همه کمیته ها است اظهار داشت: درمقابل قطره قطره خون شهداء باید پاسخگو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پاسداشت و زنده نگه داشتن شهادت، یاد و خاطره شهداء ، احترام و تکریم به خانواده شهداء ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان موجب رضای خدا، شهداء و امام راحل می شود افزود: شهدا برای دفاع از اسلام و برای دفاع از انقلاب و ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و این مختص به بخش خاصی از جامعه نیست.

فرماندار قروه خاطر نشان کرد: در سال 97 کنگره بزرگ 5 هزار و 400 شهید استان کردستان برگزار می شود و در سطح شهرستان ها نیز مجموع فعالیت هایی که انجام می شود در قالب این کنگره قرار خواهد گرفت

کولانی ادامه داد: استان کردستان به فرموده رهبر معظم انقلاب به عنوان سرزمین مجاهدت های خاموش نامگذاری شده است و بنابراین باید در کنگره 5 هزار و 400 شهید این استان به خوبی عمل نمود.

به گفته وی استان کردستان استانی است که در طول 8 سال جنگ تحمیلی به عنوان دژ مستحکم نظام در مقابل گروهک ها و جریانات مختلف ضدانقلاب و رژیم بعث عراق عمل کرده است.

فرماندار قروه با بیان اینکه استان کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس نقش ویژه ای در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی داشته است افزود: باید این کنگره در استان کردستان متفاوت تر از سایر استان ها برگزار شود و در این میان تمامی کمیته ها باید به بهترین شکل عمل کنند.

وی ادامه داد: در سطح استان کردستان باید در شهرستان قروه به عنوان یک شهرستان ویژه به نحو احسن و مطلوب هر کدام از کمیته ها وظایف خود را پیگیری نمایند تا بتوانیم شهرستان قروه را آن طور که شایسته نام شهداء و نام مردم این شهرستان می باشد معرفی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شهید علی اکبر شمشیری یکی از معلمان شهرستان آباده بود که با وجود ۷۰ درصد جانبازی و نقص عضو، پس از دفاع مقدس، نیز معلمی را ادامه داد و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهرستان آباده به فعالیت پرداخت.  
او که در دوران انقلاب اسلامی، به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداخته بود، با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و به مقابله با دشمن پرداخت.
شهید شمشیری در عملیات‌های فتح المبین، والفجر ۸، کربلای پنج و کربلای ۱۰ به نقش آفرینی پرداخت و در نهایت یک پای وی قطع و پای دیگرش به شدت مجروح شد.
این معلم شهید پس از جنگ تحمیلی با عشق به معلمی در کلاس درس مشغول تدریس شد و در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به فعالیت پرداخت.
انجام فعالیت‌های قرآنی از جمله اقدامات حاج علی اکبر شمشیری پس از دفاع مقدس بود.
وی با ارادتی که به شهید عبدالکریم فرخی داشت، وصیت کرده بود که پس از شهادتش زیر پای این شهید بزرگوار به خاک سپرده شود و در نهایت به آرزویش رسید و در چهارمین روز از تیر ماه ۱۳۹۴ به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری