Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام شرکت پیک‌آسا، این مجموعه پیشرو در ارائه محصولات و سرویس‌های فناورانه چندی است توانسته با تلاش و همت متخصصان حوزه کودک و نوجوان و تولیدکنندگان انیمیشن، گام‌های مهم و اساسی در ارائه و تولید محصولات سرگرم‌کننده و در عین حال آموزشی حوزه کودک و نوجوان، بردارد. اپلیکیشن آفرینک، با شعار “میبینی و میخندی و سرگرم میشی” سرویس تماشای آنلاین کارتون و فیلم و انیمیشن برای بچه هاست و امسال طی فراخوانی از تمامی فعالان خلاق در حوزه  ایده و ساخت انیمیشن دعوت به همکاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اختتامیه اولین فراخوان ایده و ساخت انیمیشن در آفرینک در شرکت پیک‌آسا برگزار شد. 

مهدی نیامنش مدیرعامل شرکت پیک‌آسا با ترسیم نقشه راه، به ایجاد اکوسیستمی توسط آفرینک اشاره کرد که سازندگان و نویسندگان انیمیشن و برنامه‌های کودک و نوجوان بدون حضور واسطه‌ها در آن حضور داشته باشند و بتوانند  تعاملی سازنده و موثرتر از قبل داشته باشند.

وی تاکید کرد: آفرینک انگیزه حمایت از آثار و پخش تولیدات فاخر، در جهت رشد و سرگرمی‌آموزی بچه‌ها، در پلتفرم‌های اپلیکشنی و وبی اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت خود را دارد.

در ادامه این مراسم یاشین نهانی، داور “فراخوان آفرینک” درباره کلیت آثار ارسالی و نحوه روند داوری انجام شده صحبت کرد.

نهانی با تاکید بر این نکته که آفرینک به عنوان اولین نهاد غیردولتی که از برگزاری فراخوان و مسابقه در زمینه ساخت و نویسندگی انیمیشن حمایت می‌کند؛ تشکر خود را اعلام کرد. سپس به مواردی چون تیم داوری و نحوه امتیازدهی آنها (مشخصاتی همچون داستان، کارگردانی و هم‌چنین تکنیک‌های ساخت) اشاره کرد. سپس، کلیپی از کارهای برگزیده پخش شد و با اعلام اسامی و آثار، لوح تقدیر و جوایز فراخوان توسط دکتر نیامنش و آقای نهانی به برندگان تحویل داده شد.

کاظمی، یکی از مدیران شرکت پیک‌آسا به شرح برنامه‌های آینده آفرینک در زمینه تولید محتوا پرداخت.

وی با تاکید بر ادامه دار بودن فراخوان، به شرح برنامه و اهداف کار در ادامه مسیر پرداخت و افزود: فراخوان بعدی به شکل یک پیچینگ برگزار می‌گردد که به احتمال زیاد در مرداد ماه سال ۹۷ برگزار می‌شود و در آن تولیدکنندگان و خریداران انیمیشن را گرد هم می‌آورد تا هر سازنده‌ای با ارائه اثر و معرفی اثر خود بتواند حامی و پشتیبانی برای کار خود پیدا کند.

در پایان پویا خدیش دبیر فراخوان با تشکر از حمایت‌های مدیر شرکت و همکارانش در قسمت‌های مختلف آفرینک، از اعضای جلسه درخواست کرد برای ارتباط بهتر با آفرینک، اخبار مرتبط با فراخوان‌های بعدی را از طریق مجله اینترنتی آفرینک پیگیری کنند. در نهایت، با تحویل جوایز و قراردادهای پیشنهادی به برندگان قسمت ساخت انیمیشن و عکس‌های دسته جمعی به همراه برندگان فراخوان، اولین دوره فراخوان ایده و ساخت انیمیشن آفرینک به پایان رسید.

انتهای پیام

true برچسب ها : اپليكيشن فراخوان همکاری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

عمر مومنی به بهانه قهرمانی اینتر در سری آ و کسب ستاره دوم انیمیشنی را منتشر کرده است.

دانلود (1.6MB)

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران