Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-05@02:09:27 GMT

نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۲۸۷۷

نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور شد

در پنجمین دوره انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور، نوشاد نوشادی با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور انتخاب شد. به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین دوره انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور روز سه‌شنبه در محل معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با حضور حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور و دکتر رضا معممی مقدم مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی کشور و روسای شوراهای هیئت‌های مذهبی استان‌های کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این انتخابات نوشاد نوشادی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس پنجمین دوره شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور انتخاب شد.

نوشادی که از نیروهای شاخص و باسابقه هیئت‌های مذهبی است، سابقه 4 دوره ریاست شورای هیات های مذهبی استان بوشهر و یک دوره دبیر و سخنگوی شورای هیات های مذهبی کشور را در کارنامه خود دارد.

همچنین در این انتخابات حجت‌الاسلام روح‌الدین دریک‌وند به عنوان نایب‌رئیس و اصغر عبادی به عنوان دبیر شورای هیئت‌های مذهبی کشور انتخاب شدند.

نوشاد نوشادی رئیس پنجمین دوره شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ارتقای سطح هیئت‌های مذهبی کشور و زدودن آسیب‌های عزاداری در درون هیئت‌ها را به عنوان اولویت در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص سطح هیئت‌های مذهبی کشور و همچنین اجرای سیاست‌های کلی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در خصوص هدایت و ساماندهی و حمایت از هیئت‌های مذهبی کشور از برنامه‌های مهم این دوره شورا است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده