Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@06:47:58 GMT

نظر نماینده مجلس درباره سخنرانی اخیر حاج قاسم

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۲۸۹۸

صراط: نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: سخنرانی اخیر سردار سلیمانی در کرمان نشات گرفته از شناخت عمیق ایشان از اسلام، انقلاب، ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین از انقلاب‌های دهه‌های اخیر بود.

به گزارش مشرق، شهباز حسن پور بیگلری با اشاره به سخنرانی اخیر سردار سلیمانی در جمع مردم کرمان در 22 بهمن امسال، اظهار داشت: خوشبختانه انسان‌های بزرگ همیشه در مواقع حساس و سرنوشت ساز تاریخ بروز و نمود خاصی داشتند و سردار سلیمانی نیز یکی از چهره‌های دوست داشتنی و محبوب قرن حاضر ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایشان در سخنرانی 22 بهمن در کرمان، -سخنرانی که نشات گرفته از شناخت عمیق ایشان از اسلام، انقلاب، ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین از انقلاب‌های دهه‌های اخیر بود- به زیبایی به مسئولیت خطیر مردم و رهبران و مسئولان و کارگزاران پرداختند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با توجه به اهمیت و خاص و ویژه فرمایشات ایشان در مقطع کنونی از تاریخ انقلاب، نیازمند این است که این سخنرانی در چندین نوبت و در ساعت‌های مختلف از شبکه‌های مختلف صدا و سیما باز پخش و از کارشناسان نیز دعوت شود جهت روشن شدن زوایای مهم این استراتژی تبیین شده توسط سردار سلیمانی، مردم فهیم را در جریان ابعاد مختلف این سخنرانی از زوایای مختلف به همراه تحلیل، به نحوی که مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد، قرار دهند.

 

حسن پور ضمن تشکر به نمایندگی از مردم استان کرمان به جهت سخنرانی عزت مندانه، انقلابی، فراجناحی و اعتقادی سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم پرشور کرمان در روز 22 بهمن، عنوان کرد که از اهم سخنان سردار سلیمانی می‌توان به ویژگی های امام خمینی، تشریح وضعیت منطقه و داعش و همچنین مقایسه ایران و مصر اشاره کرد که همگی دارای اهمیت بسیاری است و لازم است با بازپخش آنها مورد تحلیل و بررسی قرار گیرند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق کارگران باید متناسب با نرخ تورم باشد

علی بابائی کارنامی ، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، درباره تعلل شورای عالی کار در تعیین حقوق و دستمزد کارگران برای سال 1403، اظهار داشت: شورا هنوز به جمع بندی نهایی برای تعیین حقوق کارگران نرسیده و امیدواریم این مهم هر چه سریع تر به نتیجه برسد.

وی افزود: تعیین حقوق کارگران باید با توجه به نرخ تورم، سبد معیشت و احتساب 3 هزار امتیازی که برای تمامی کارمندان در نظر گرفته شده، باشد و شورای عالی کار هم باید این سیاست را دنبال کند. در این رابطه نباید اجازه داد که میان حقوق کارگران و کارمندان شکاف ایجاد شود.

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: متاسفانه برخی دولتمردان و اقتصاددانان مطرح می کنند اگر دستمزد و حقوق کارگران را افزایش دهیم موجب تورم می شود اما این سیاست، سیاست غلطی است و کارشناسان منطقی تاکید دارند که افزایش حقوق کارگران قدرت خرید آنها را افزایش می دهد و کالای ایرانی بیشتری خریداری می شود.

بابایی تاکید کرد: به طور قطع افزایش قدرت خرید کارگر، چرخه تولید را به حرکت درمی آورد و رونق تولید، کارخانجات و کالاهای ایرانی، مبارزه با سوداگری در اقتصاد و رفع بسیاری از مسائل اقتصادی کشور را در پی دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست های اخیر انقباضی دولت، یادآور شد: در حال حاضر قدرت خرید مردم هم کاهش یافته است و حتی زمانی که به بازار ساری مراجعه کردم کسبه از کاهش داد و ستد گلایه داشتند بنابراین باید قدرت خرید خانوار را بالا برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قسم رائفی‌پور برای حذف قالیباف
  • آرای نمایندگان از مجلس بعدی شفاف اعلام می‌شود
  • حریم شهرها باید متولی داشته باشد
  • افزایش حقوق کارگران باید متناسب با نرخ تورم باشد
  • آمادگی پلیس کرمان برای برقراری امنیت ایام نوروز
  • مردم وارث اصلی حکومت‌ هستند
  • اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
  • عکس آخرین افطاری سردار سلیمانی!
  • سید موسوی
  • چین: قطعنامه شورای امنیت پیشرفت‌های اخیر در افغانستان را منعکس نمی‌کند