Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران به ویژه مردم کردستان در روز 22 بهمن اعلام کردند علارغم تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی به نظام اسلامی وفادار هستند و آن را به عنوان یک اصل پذیرفته‌اند؛ بنابراین باید مسؤولین دولتی نیز این پیام را با گوش شنوا و چشم بینا درک کنند و برای حل مشکلات مردم تحرک بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسن علوی نماینده در گفت‌و‌گو با کُردتودی، با اشاره به وضعیت معیشت و اقتصادی مردم استان کردستان، عنوان کرد: وضعیت اقتصادی و درآمد سرانه مردم کردستان نسبت به دیگر نقاط کشور نامناسب است و باتوجه به رکود اقتصادی و تحریم‌ها، استان کردستان در بخش اقتصاد و معیشت آسیب پذیرتر جلوه می‌کند.

 

وی افزود: دولت باید به طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان‌هایی مانند کردستان بیشتر ورود کند و توجه بیشتری به مباحث توسعه‌ای در این استان داشته باشد.

 

علوی با بیان اینکه در خصوص توجه به وضعیت معیشت مناطق محروم قوانین خاصی در مجلس به تصویب رسیده است، ادامه داد: با اجرایی شدن این قوانین در آینده شاهد بهبود وضع اقتصادی استان کردستان هم خواهیم بود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور و معنادار مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت ایران به ویژه مردم کردستان در این روز اعلام کردند علارغم تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی به نظام اسلامی وفادار هستند و آن را به عنوان یک اصل پذیرفته‌اند؛ بنابراین باید مسؤولین دولتی نیز این پیام را با گوش شنوا و چشم بینا درک کنند و برای حل مشکلات مردم تحرک بیشتری داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه‌گران بایستی مباحث کلان و اصلی هرمزگان را رصد کنند / با نماینده پروازی موافق نیستم

منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر یک نماینده در تعاملش با مردم قوی نباشد قطعا مردم به وی اعتماد نخواهند کرد و من با نماینده پروازی موافق نیستم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه با مطالبه گران گفت: شیوه مطالبه‌گری با اعتراض تفاوت دارد، هدف این است که با مطالبه گری صحیح و منطقی در جهت حل و فصل مشکلات مردم تلاش کنم.  

وی افزود: در طول این ۴۰ سال اخیر مردم شیوه مطالبه گری را بلد نبودند بنابراین نفعی هم عایدشان نشد و گاهی اوقات مردم با مطالبه گری نادرست تیشه به ریشه خود زدند؛ مطالبه‌گران باید مطالب درست را در بخش‌های مختف به مردم آموزش دهند.  

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی اظهارداشت: مطالبه درست این است که یک نماینده مجلس شورای اسلامی یا نماینده مجلس خبرگان در جمع مردم حضور داشته باشد و اگر یک نماینده در تعاملش با مردم قوی نباشد قطعا مردم به وی اعتماد نخواهند کرد. من با نماینده پروازی موافق نیستم.  

وی با اشاره به اینکه در راستای پیگیری مشکلات مردم به تمام شهرستان‌های استان سفر خواهم کرد گفت: روستای کنار سیاه از توابع بخش فین شهرستان بندرعباس که دارای ۲۳ خانوار می‌باشد این روستا فاقد برق است و مطالبه من این است که به مشکلات این روستا در هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.  

منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود: مطالبه‌گران بایستی مباحث کلان و اصلی استان را رصد کنند و بعد از آن از ظرفیت خبرگان در جهت رفع مشکلات استان کمک خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • استاندار کردستان: سال آینده شاهد رونق اقتصادی در کردستان خواهیم بود
  • خبر خوش یک نماینده مجلس درباره کاهش مدت خدمت سربازی
  • خدمات نظام به خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود
  • وزیر فرهنگ، نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
  • دولت در سال جدید به کاهش تورم و گرانی‌های افسارگسیخته توجه کند
  • مطالبه‌گران بایستی مباحث کلان و اصلی هرمزگان را رصد کنند / با نماینده پروازی موافق نیستم
  • رسانه موفق نگاه خاکستری به موضوعات دارد/تأثیر روابط دولتمردان با اهالی رسانه در رفع مشکلات
  • استاندار مازندران: نظام مسائل غرب مازندران ‌ریشه‌ای برطرف می‌شود
  • یادداشت|نگاهی نو به علم اقتصاد اسلامی
  • وضعیت نامناسب خاموشی خیابان‌ها و معابر شهر ساماندهی شود